Îți vine să mănânci întotdeauna înainte de culacare? Acestea sunt cele mai indicate  gustări pe care trebuie să le consumi

 

Care sunt cele mai bune gustări pe care poţi să le consumi înainte de culcare şi care să nu te facă să te abaţi de la un stil de viață sănătos? Ştim că nu este bine să mâncăm înainte de a merge la culcare, dar, uneori, parcă senzaţia de foame e prea mare şi cu greu te poţi abţine. Şi asta se întâmplă des, mai ales că sunt zile când pleci mai târziu de la serviciu, trebuie să îi iei şi pe copii de la activităţile de după şcoală, iar prepararea cinei pentru cei din familie şi pregătirile pentru a doua zi te fac să ai puţin timp în care să guşti din mâncare.

Deşi primul impuls este de multe ori să ronţăi câteva dintre snacks-urile pe care le ai în casă sau să mănânci ceva dulce caută în frigider sau în dulap gustările pe care ți le propun cei de la www.firstforwomen.com. Nu numai că sunt sănătoase, ci nu favorizează apariţia neplăcerilor digestive având în vedere că le consumi la o oră mai târzie. Mai mult, acestea conţin compuşi care fac ca somnul să nu se lase mult aşteptat.

Migdalele și sucul de cireşe previn tulburările de somn

Una dintre combinaţiile sănătoase pe care le poţi consuma înainte de a merge la culcare este cea dintre migdale (o mână) şi suc de cireşe. Migdalele se numără printre fructele oleaginoase care aduc beneficii pe perioada dietelor şi conţin o cantitate mare de magneziu, mineral care nu numai că ajută la reducerea stresului, ci şi previne şi tratează tulburările de somn. De asemenea, studiile au arătat că sucul de cireşe este o bună sursă de melatonină, hormon ce ajută la reglarea ciclului noapte-zi.

Gustări înainte de culcare? Încearcă cerealele cu lapte

Nu trebuie să aştepţi micul dejun ca să mănânci un bol de cereale cu lapte. De fapt, combinaţia este perfectă pentru a fi consumată înainte de a merge la culcare, dacă ai ales nişte cereale care să nu conţină zaharuri sau alte adaosuri, iar laptele să aibă un conţinut mai redus de grăsimi. Şi vestea bună este că nici nu îţi va afecta dieta. Lactatele sunt indicate pe perioada regimului de slăbire şi sunt cunoscute pentru faptul că te ajută să ai parte de un somn odihnitor. Mai mult, cerealele integrale au un conţinut redus de zaharuri şi sunt bogate în fibre, ceea ce te ajută să pierzi în greutate într-un mod sănătos.

Fulgii de ovăz mențin senzația de sațietate

Gustări înainte de a merge la culcare? Desigur… iar printre opţiunile sănătoase se află chiar fulgii de ovăz. Consideraţi un superaliment, fulgii de ovăz ajută la menţinerea nivelului de zahăr din sânge, reduc colesterolul mărit şi menţin pentru mai mult timp senzaţia de saţietate. Aşa că nu ezita să consumi pe post de gustare de seară un bol de fulgi de ovăz cu lapte, iar deasupra să adaugi câteva fructe de pădure care sunt bogate în antioxidanţi.

Smoothie cu iaurt, ideal pe perioada dietei

Ştiai că atunci când vrei să faci un smoothie cu iaurt combini, de fapt, două sau mai multe alimente care aduc beneficii pentru un somn odihnitor, anume iaurtul şi fructele? Iaurtul conţine proteine care au grijă de sănătatea musculară, menţin senzaţia de saţietate și nu îngreunează digestia înainte de culcare. Iar fructele de pădure pe care le adaugi la smoothie aduc aportul necesar de antioxidanţi. Ideal este să alegi un iaurt care să nu aibă un conţinut ridicat de grăsimi şi care să nu fie îndulcit. Și astfel obții o gustare care nu numai că te ajută să te ții de dietă, dar care previne apariția tulburărilor de somn și are grijă și de sănătatea ta.

Sursa, totuldespremame

facebook whatsapp twitter pinterest
PARTENERI
PREMIUM

Mai multe