Antena Căutare

10 ani de Logan - Liderul "Revoluției low-cost" primește climă, comenzi pentru geamuri pe portiere și oglinzi cu semnal

Logan-ul a fost și este un pariu câștigat, chiar dacă nu s-a înclinat niciodată către cifra de 5.000 de euro trâmbițată de Renault după preluarea fabricii de la Mioveni în 1999 și demararea proiectului X90. Iar acum, la aniversarea a 10 ani, liderul "Revoluției low-cost" primește climă, comenzi pentru geamuri pe portiere, oglinzi cu semnal, faruri restilizate și alte câteva briz-brizuri în cadrul unei ediții speciale, limitate la 2.000 de unități.

Logan-ul a fost și este un pariu câștigat, chiar dacă nu s-a înclinat niciodată către cifra de 5.000 de euro trâmbițată de Renault după preluarea fabricii de la Mioveni în 1999 și demararea proiectului X90. Iar acum, la aniversarea a 10 ani, liderul "Revoluției low-cost" primește climă, comenzi pentru geamuri pe portiere, oglinzi cu semnal, faruri restilizate și alte câteva briz-brizuri în cadrul unei ediții speciale, limitate la 2.000 de unități.

Lansată pe piață în anul 2004, Dacia Logan a revoluționat piața auto, oferind un raport preț / prestații / spațiu interior fără egal. Disponibilă la început într-o singură versiune de caroserie, cu două motorizări pe benzină, Dacia Logan a dat naștere unei adevărate familii de modele, care cuprinde, alături de berlină, un break (MCV), o utilitară ușoară (Dokker), un monovolum (Lodgy) și un SUV (Duster). Iar în gamă au mai figurat, până nu demult, o furgoneta si un pick-up. De-a lungul anilor, modelul s-a afirmat ca un veritabil bestseller, fiind comercializat in 46 de tari din Europa, Africa de Nord si Orientul Mijlociu, dar si in unele piete din America si zona Oceanului Indian sau Pacific, în 1,4 milioane de exemplare. Totodată, Dacia Logan este, de 10 ani consecutiv, cel mai vândut model de pe piața auto din România și a dat startul unei curse furibunde între mai marii industriei în ceea ce privește dezvoltarea unor modele low-cost.

VEZI arborele genealogic al Dacia în imagini!

Dacă la începuturi ținta principală a Logan-ului era raportul preț / prestații / spațiu și nu existau prea multe opțiuni, acum mașina poate fi dotată, de exemplu, cu pilot automat și sistem de navigație integrat. Iar ediția aniversară "Logan 10 Ani" merge și mai departe, dispunând, în premieră în istoria Dacia, de sistem automat de climatizare (era disponibil deja pe modelele vândute sub siglă Renault în Rusia, dar asta e altă poveste), butoane pentru comanda geamurilor electrice față pe portiere, geamuri electrice spate cu dublă comandă (pe portierele spate și pe consola centrală față) și oglinzi laterale cu lămpi de semnalizare integrate. De asemenea, ediția limitată prezintă stopuri cu mască de culoare roșu închis, inscripționări cu un logo special și alte câteva elemente personalizate.


"Logan 10 Ani" este oferit exclusiv pe piața din România doar cu motorizările de 75 CP (1.2 litri 16v și 1.5 litri dCi), prețurile fiind de 9.400 euro și, respectiv, de 11.300 euro, cu TVA inclusă.

VIDEO! Cea mai tare invenţie din anii '70: Rulota sub care maşina se roteşte la 360 de grade... Un nou record pentru Ferrari! Un model din 1954 a fost estimat la 12,5 milioane de euro...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x