Descoperire URIAŞĂ! Sistemul nostru solar ar avea nouă planete, nu opt cum toţi ştiam până acum. Unde se află aceasta

Oamenii de știință găsesc tot mai multe dovezi care să ateste faptul că sistemul nostru solar ar avea nouă planete în loc de opt așa cum se știa până acum. Misterioasa planetă gigant ar avea de zece ori mărimea Terrei, iar oamenii de știință spun că aceasta se află dincolo de planeta Pluto

Planet Nine, aşa cum a fost ea denumită, s-ar afla dincolo de Pluto şi orbitează în jurul Soarelui într-un timp incredibil: între 10.000 şi 20.000 de ani. Dimensiunile sale uriaşe (de 10 ori mai mare decât Terra) i-au adus şi denumirea de "cea mai planetă planetă din Sistemul Solar”, scriu cei de la The Sun.

Doi astronomi de la Universitatea Complutense din Madrid au publicat recent un studiu în revista "MNRAS: Letters" despre această planetă. Ei au folosit o nouă tehnică pentru a analiza TNOS și datele adunate indică faptul că o planetă mai mare le influențează mișcarea.

Primele teorii despre Planet Nine au ieșit la lumină anul trecut, când oamenii de știință americani au observat un grup de planete mici denumite Obiecte Trans-Neptunian (TNOS) care se comportă ciudat. Atunci, cercetătorii de la Institutul de Cercetări din cadrul Institutului de Tehnologie din California au sugerat că atracția gravitațională a unei planete masive ar putea fi cauza comportamentului corpurilor cerești TNOS.

Video de peste 30 de milioane de vizualizări! Johnny Deep, Kim Kardashian sau Julia Roberts? Nu, nu! Doar un talent cum ... Elefant la... apă! Nu, nu este o glumă! Un exemplar gigantic a fost luat de curenţi şi a ajuns în largul oceanului India...