Descoperirea NASA care va schimba totul! Ar putea susține viața extratereștrilor

Planeta Pluto ar fi avut, într-o perioadă, un ocean lichid dedesubtul stratului de gheaţă, potrivit descoperirilor NASA. Oceanul care ar fi putut susţine viaţa extraterestră ar fi îngheţat de-a lungul a milioane de ani.

Planeta Pluto ar fi avut, într-o perioadă, un ocean lichid dedesubtul stratului de gheaţă, potrivit descoperirilor NASA. Oceanul care ar fi putut susţine viaţa extraterestră ar fi îngheţat de-a lungul a milioane de ani.

Însă, noile cercetări dezvăluie faptul că oceanul de sub stratul de gheaţă ar putea fi încă lichid. Fapt ce creşte speranţa că ar putea exista semne de viaţă.

"Mulţumită datelor colectate de New Horizons, am reuşit să observăm formaţiunile tectonice de pe suprafaţa planetei. Reînoirea datelor ne dezvăluie faptul că Pluto ar avea un ocean în substratul său'', spune conducătorul cercetării, Noah Hammond, student la Universitatea Brown din SUA, scrie dailymail.co.uk, citat de descopar.ro.

Dacă Pluto ar avea un ocean care este în proces de îngheţare, pe suprafaţa acestuia ar rezulta apariţia fomelor tectonice, fapt descoperit de New Horizons. Nu ar exista alte modalităţi prin care Pluto să dobândească aspectul din prezent, afirmă cercetătorii.

O altă cauză ar putea fi ciocnirea gravitaţională cu luna sa, Charon. Însă activitatea gravitaţională dintre cele două a scăzut cu mult timp în urmă, unele dintre formaţiunile tectonice au aspect "proaspăt’’ în termeni geologici. De aceea, majoritatea cercetătorilor consideră că oceanul ar fi cauza formării structurilor tectonice.

Foto de arhivă! El este primul om care a scos bani din bancomat! "Am înlocuit ciocolata cu bancnotele"... Truc de milioane! Poți face o adevărată minunăție, folosind doar niște apă și niște lipici! (VIDEO)...