Veste bună pentru omenire: de ce asteroizii nu au mari șanse de a ne extermina

Având în vedere câte roci plutesc în spațiu, dar și faptul că una dintre ele a exterminat, la un moment dat, toți dinozaurii de pe Terra, nu prea avem cum să nu ne facem griji în privința șanselor noastre de supraviețuire în cazul impactului cu un asteroid.

S-ar părea, totuși, că veștile sunt bune pentru omenire. Se cunosc aproximativ 90% din asteroizii și cometele cu diametru mai mare de un kilometru din apropierea Pământului, așa că un impact nu ne-ar lua prin surprindere, ci am reuși să ne pregătim pentru el.

Partea și mai bună vine de la un studiu realizat de cercetătorii de la Arizona State University. Aceștia au studiat bucăți din meteori recuperați în urma unui impact din 1969, din Mexic, și a unui imact din 2008, din Maroc. Ei au vrut să verifice cum se comportă meteorii față de rocile terestre.

http://Vezi aici ce informație incredibilă au oferit astronomii.

Cu cine vorbea Dan Condrea, în momentul accidentului. Destăinuirile patronului de la Hexi Pharma... Gemenele care au cucerit lumea de pe Instagram cu posteriorul lor sexy! Cum arată tinerele!...