Antena Căutare

5 elemente esențiale în care să investești dacă ai un startup

Chiar dacă ai visuri mari, prin definiție, un startup nu este la stadiul în care poți să faci cheltuieli majore. Câteva elemente esențiale vor face toată diferența pentru un antreprenor chibzuit.

Chiar dacă ai visuri mari, prin definiție, un startup nu este la stadiul în care poți să faci cheltuieli majore. Câteva elemente esențiale vor face toată diferența pentru un antreprenor chibzuit.

O firmă de mici dimensiuni va funcționa cu un buget redus iar amenajarea biroului cu siguranță va fi o prioritate pentru a asigura confortul angajaților. Când vine vorba apoi de elementele de care ai nevoie pentru a crea o comunicare eficientă în firmă dar și cu viitorii clienți, poate exista tendința să cheltuiești banii pe lucruri care nu sunt tocmai utile în primă fază.

De aceea am pregătit un mic ghid de produse esențiale pentru un startup, pentru ca tu să îți porționezi bugetul mai eficient.

  • Scaune ergonomice

În funcție de serviciile pe care vrei să le oferi clienților, prioritare vor fi diferite produse, însă un lucru esențial în orice birou sunt scaunele ergonomice. Pentru ca angajații tăi să se simtă confortabil, un scaun corect din punct de vedere ergonomic îi va ajuta să își ducă la bun sfârșit ziua de lucru fără să se mai plângă de dureri de spate.

  • Iluminare potrivită

Importanța luminii la locul de muncă a fost reiterată de nenumărate ori de către studiile în domeniu. Iluminarea potrivită ne va face mai alerți și mai productivi, de aceea este necesar să investești într-un sistem de iluminat care nu deranjează ochii și care te ajută să economisești energie.

  • Panouri albe de scris

Bugetul redus de la început te va împiedica să achiziționezi ultimele tehnologii în materie de proiectoare sau ecrane mari pentru prezentări. Cum vor exista ședințe în care să explici angajaților mersul lucrurilor, un flipchart îți va fi de mare folos. Markerele se șterg foarte ușor cu buretele, stativul este mobil și înălțimea reglabilă iar tu poți menține o ședință dinamică și profesionistă.

  • Laptopuri

Este imposibil să se creeze o comunicare eficientă în zilele noastre fără ajutorul computerelor așa că a devenit o prioritate investiția în tehnologie. Asigură câte un laptop fiecărui angajat și nu uita să creezi tuturor conturi de email pentru ca totul să fie organizat într-un mod profesionist. Accesul la internet este obligatoriu. Atașează laptopurile la imprimante, dacă vei lucra foarte mult cu documente.

  • Sistem de telefonie

Firmele ale căror telefoane redirecționează potențialii clienți către o căsuță vocală nu sunt văzute cu ochi buni. Dacă firma ta nu are recepție, poți investi într-un sistem numit VoIP, sau Voice over Internet Protocol, care este un sistem ce preia serviciile de telefonie și le transmite prin Internet. Sistemul nu costă mult și te va scăpa și de nevoia de a utiliza Skype-ul al cărui calitate poate scădea sau se poate întrerupe în timpul conferințelor.

Cu ajutorul acestor lucruri esențiale, startup-ul tău își va începe activitatea cu dreptul. Nu încerca să faci niște compromisuri care îți vor îngreuna munca pe mai târziu.

Sursa foto: shutterstock.com

Nu scăpăm de vremea rea! Anunţ de ultimă oră de la meteorologi: "Ninsorile abundente se mută în Moldova"... Vremea face prăpăd în țară! Mașini distruse în Focșani, după ce mai mulţi copaci s-au prăbuşit din cauza vântului putern...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x