Antena Căutare

Inelul feroviar, legătură rapidă de transport. Bucureştenii vor putea ajunge în 40 de minute cu trenul din Gara de Nord în vestul Capitalei. Cât va costa un bilet

Ministerul transporturilor vrea să folosească centura feroviară a Bucureştiului pentru transportul persoanelor. Oficialii spera ca astfel vor ajuta la diminuarea traficului, iar trenurile vor circula din 15 în 15 minute. Inelul feroviar ar urma să fie gata în noiembrie 2018, dar până în pană în februarie anul viitor, ministerul Transporturilor promite că va da în folosinţă prima porţiune, intre Gara Progresul şi Gara de Nord

Ministerul transporturilor vrea să folosească centura feroviară a Bucureştiului pentru transportul persoanelor. Oficialii spera ca astfel vor ajuta la diminuarea traficului, iar trenurile vor circula din 15 în 15 minute. Inelul feroviar ar urma să fie gata în noiembrie 2018, dar până în pană în februarie anul viitor, ministerul Transporturilor promite că va da în folosinţă prima porţiune, intre Gara Progresul şi Gara de Nord

Proiectul inelului feroviar de 68 de km din jurul Bucureștiului are trei etape:

- etapa I: legătura feroviară București Nord – Domnești – Progresu (centura feroviară – vest) și București Nord – Băneasa – Pantelimon (centura feroviară – nord). Cele două trasee pot fi operabile în luna februarie 2017, după lucrările executate de CFR Infrastructură în regie proprie.

- etapa a II-a: conexiunea feroviară cu rețeaua de metrou (Magistrala 1 Preciziei și Magistrala 2 Berceni), prin noduri modale. Termenul finalizării acestei etape este sfârșitul anului 2017.

- etapa a III-a: legătura feroviară Progresu – Pantelimon – București Nord (centura feroviară est), precum și reabilitarea gărilor și a punctelor de oprire. Această fază presupune o serie de lucrări mai ample, ce vor fi realizate de CFR Infrastructură până în luna noiembrie 2018.

Prima etapă a proiectului Legătură feroviară București Gara de Nord - Domnești - Măgurele - Gara Progresu presupune construcția a 30 km și 16 puncte de oprire, fiind alternativa rapidă de transport pentru Centura de Vest a Capitalei va conține 16 stații (9 existente și 7 noi).

Costul unui bilet pe ruta completă Gara de Nord – Gara Progresu va fi de 4,4 lei (preț întreg) și 2,2 lei (preț redus). Aceste trenuri vor conecta 7 localități mari, 4 sectoare și 8 cartiere, iar în stații vor fi amenajate parcări tip Park & Ride.

Bugetul pentru reabilitarea inelului feroviar este de 15 milioane de euro.

Ce fitness? Ce pilates? Pokemon Go, cel mai bun sport al anului!... Fumezi? Atunci trebuie să afli de noile schimbări. Ce efect ar avea asupra fumătorilor reducerea nicotinei din ţigări...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe Marti, 16.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x