Antena Căutare

Strategiile profitabile producatorilor de sucuri "naturale"

Cutii de suc ce prezinta portocale apetisante, dar care ofera mai mult zahar si apa decat fruct sau ulei de masline "italienesc" adus din Grecia. Sunt doar cateva dintre strategiile profitabile ale unor producatori care se bazeaza pe faptul ca multi clienti nu citesc detaliile scrise cu litere mici pe etichete. Neatentia este insa nociva si pentru corp si pentru buzunar

La raionul sucurilor naturale, consumatorii stiu ce cauta: sa nu aiba zahar, sa fie natural, sa nu aiba conservanti. Dar in industria alimentara, natural are mai multe nuante. De exemplu, o cutie cu suc de doi litri ofera o serie de surprize.

Daca un suc natural cu mai multe E-uri costa circa 4,5 lei pentru doi litri, in cazul sucului de fructe presat, fara adaosuri, pretul depaseate 9 lei pe litru.

La fel se intampla si in cazul uleiului de masline. Traducerea de pe eticheta afirma ca uleiul a fost obtinut prin presarea la rece, dar varianta originala a etichetei, in limba engleza, nu mentioneaza acest lucru. Clientul ajunge asadar sa plateasca mai mult pentru un ulei de calitate inferioara.

In plus, cele mai multe sticle afiseaza marci cu rezonanata italieneasca, dar contin de fapt uleiuri provenite din Grecia, Spania sau Portugalia. Scandalul falsificarii produselor alimentare a atins si sortimentele romanesti. Un lant de magazine a fost nevoit sa retraga un gem a carui eticheta sustinea ca respecta reteta magiunului.

Accident cu scandal pe o strada din Constanta... Prognoza pe urmatoarele trei luni. In plus, de 1 Mai si de Paste va ploua cu galeata...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x