Acces Direct, lider de audiență pe toate categoriile de public

 

Ieri, 24 aprilie, emisiunea „Acces direct”, difuzată de Antena 1 între 16.57-18.58, a fost lider detaşat de audienţă la nivelul tuturor targeturilor când în platoul Acces Direct a venit, pentru prima oară de la dispariţia soţiei sale, Cornel Galeş.

Răpus de durere şi înlăcrimat, soţul îndrăgitei artistei a găsit puterea să spună întregul adevăr despre drama care i-a distrus viaţa, în exclusivitate, la Acces Direct.

Emisiunea prezentată de Mirela Vaida s-a impus ieri ca lider de audienţă la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu un procent mediu de 21,8% din cota de piaţă şi o audienţă de 4.4 puncte de rating, în vreme ce principalul competitor, ProTv, înregistra atunci 18.2% cotă de piaţă şi 3.7 puncte de rating.

Emisiunea „Acces direct” a fost lider absolut de audienţă şi la nivelul întregului public din mediul urban cu o audienţă medie de 6,6 puncte de rating şi 21.4% cotă de piaţă, urmată de ProTV cu 5,5 puncte de rating şi 17,8% cotă de piaţă.

              Cu o audienţă medie de 7,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 24,9%, Acces direct se situează pe primul loc şi pe întreg publicul din România, la distanţă mare de ProTV care înregistrează doar 5,4 puncte de rating şi 18,1% cotă de piaţă. Dezvăluirile lui Cornel Galeş despre „zânica” lui, aşa cum îi plăcea să o alinte pe îndrăgita artistă, din minutul de aur, înregistrat la 18:25, au fost urmărite de peste 1 800 000 de telespectatori la nivel naţional, înregistrând atunci 30,4 procente din cota de piaţă şi 10.1 puncte de rating.

 

 

Sursa: Kantar Media               

Copyright: ARMADATA S.R.L.              

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                       

Perioada 24 aprilie 2017                      

facebook whatsapp twitter pinterest
PARTENERI
PREMIUM

Mai multe 

mai multe