„Prietenii de la 11” și „2K1”, lider de audiență, pe publicul comercial

 
+5 click pentru
galerie

Marți, 30 mai, emisiunile „Prietenii de la 11” și „2K1”, au fost lider de audiență, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani.

Astfel emisiunea „Prietenii de la 11”, difuzată între 11.16-13.00, s-a situat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu o medie de 0,9 puncte de rating și o cotă de piață de 11,6 procente, în timp ce proTv s-a situat pe poziția secundă.

Lider de audiență a fost și emisiunea „2K1” prezenată de Mirela Boureanu Vaida, emisiunea difuzată între 14.00-16.00 înregistrând pe publicul comercial din mediul urban o audiență medie de 1,3 puncte de rating și 12,8% cotă de piață, în timp ce ProTv s-a situat pe locul al doilea cu 1,2 puncte de rating și 11,7%.

facebook whatsapp twitter pinterest
PARTENERI
PREMIUM

Mai multe 

mai multe