Serialul a fost lider de audiență pe nișa posturilor de televiziune pentru femei! “O grămadă de caramele”, ultimele episoade la postul de televiziune Happy Channel

 

Fanii serialului “O grămadă de caramele”, produs de Ruxandra Ion, regizat de Radu Grigore, după scenariul semnat de Simona Macovei, vor putea urmări săptămâna viitoare ultimele episoade. Luni (6 noiembrie) și marți (7 noiembrie), de la ora 19.00, postul de televiziune Happy Channel  difuzează sfârșitul celei de-a doua părți a proiectului.

“O grămadă de caramele”, continuarea iSerialului “Când mama nu-i acasă” (primul serial realizat în România filmat integral cu telefonul mobil), se apropie de final. Săptămâna viitoare, pe 6 și 7 noiembrie, de la ora 19.00, telespectatorii vor putea vedea ultimele episoade din “Păcatul”, cea de-a doua mini-serie a proiectului.

Ieri (31 octombrie), “O grămadă de caramele” a fost lider de audiență la nivelul nișei dedicate femeilor, target femei cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban. Astfel, în intervalul 19.00-20.03, Happy Channel a înregistrat 0,9 puncte de rating și 2,5% cotă de piață, clasând pe poziția secundă postul PRO 2  (0,3 puncte de rating și 0,9% cotă de piață).

Tot ieri, Happy Channel a fost lider de audiență, pe Whole Day, în clasamentul televiziunilor pentru femei, obținând în intervalul 02.00-26.00 rezultatele 0,4 puncte de rating și 2,1% cotă de piață, iar pe poziția a doua s-a aflat PRO 2 (0,3 puncte de rating și 1,4% cotă de piață).

De altfel, postul Happy Channel s-a situat pe primul loc pe segmentul :Morning (între orele 06.00-10.00 a avut 0,3 puncte de rating și 2,5% cotă de piață), Day Time (10.00-16.00; 0,2 puncte de rating și 1,4% cotă de piață), Access (16.00-19.00; 0,4 puncte de rating și 1,5% cotă de piață), dar și în Prime Time (19.00-23.00; 0,6 puncte de rating și 1,5 % cotă de piață). Pe toate aceste segmente, locul al doilea a fost ocupat de PRO 2 pe nișa posturilor dedicate femeilor.

În intervalul 18.00-19.00, “Elif” a înregistrat 0,8 puncte de rating și 2,6% cotă de piață, fiind lider de audiență, în timp ce PRO Gold s-a poziționat pe  locul al doilea, cu 0,3 puncte de rating și 0,9% cotă de piață.

Din 6 noiembrie, telespectatorii vor avea în grila Happy Channel un nou blockbuster turcesc, “Intrusul” (“Insider”), dar și telenovela “Dragoste eternă”. Fii cu ochii pe Happy!

 

facebook whatsapp twitter pinterest
PARTENERI
PREMIUM

Mai multe