Live acumNeatza cu Razvan si Dani
Prime Time 20:30Chefi la Cutite

Acces Direct, lider absolut de audiență, pentru a patra săptămână consecutiv

Emisiunea Acces Direct a fost, pentru a patra săptămână consecutiv, prima opțiune în rândul telespectatorilor care s-au aflat în fața micilor ecrane, de luni până vineri, în intervalul orar 17.00 – 19:00. Emisiunea prezentată de Mirela Vaida, la Antena 1, a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public, în perioada 10 – 14 februarie.

Mirela Vaida prezintă emisiunea Acces Direct

Cea mai urmărită a fost ediția de luni, 10 februarie, care a adunat în fața micilor ecrane 1.984.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara. Minutul de aur a fost înregistrat în aceeași ediție când, la ora 18:46, 2.917.000 de telespectatori din toată țara urmăreau Acces Direct.

Așadar, la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, în perioada 10 – 14 februarie, în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 17:00 și 19:00, Antena 1, cu emisiunea Acces Direct, s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie de 5,2 puncte de rating și 24,9% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 4,3 puncte de rating și 20,3% cota de piață și de Kanal D, cu 2,4 puncte de rating și 11,3% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la orașe, unde Antena 1 s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie de 8,4 puncte de rating și 25,1% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 5,9 puncte de rating și 17,7% cota de piață și Kanal D, cu 3,1 puncte de rating și 9,2% cota de piață.

Antena 1 s-a aflat pe locul întâi în clasamentul audiențelor și la nivelul publicului din toată țara, cu o audiență medie de 11,1 puncte de rating și 29,7% cota de piață, aproape dublu față de Pro TV, situat pe locul al doilea, cu 6,1 cu puncte de rating și 16,2% cota de piață și de Kanal D, cu 4,6 puncte de rating și 12,2% cota de piață.

VULPIȚA ȘI VIOREL, CEA MAI URMĂRITĂ POVESTE DE LA ACCES DIRECT

Noi prezentăm povestea reală de viață a unui cuplu, Veronica, zisă Vulpița, și Viorel, dintr-unul dintre cele mai sărace județe, fără educație și fără locuri ce muncă, dar care se confruntă cu probleme de familie des întâlnite și la case mai mari. Totul a pornit de la o alarmă falsă: un presupus viol dovedit a fi un “amantlâc în serie”. Telenovela a început, restul a venit de la sine. Personajele au electrizat publicul, iar cazul lor a devenit unul comentat de toată lumea.

Nu am prezentat și nu prezentăm acest subiect ca pe un exemplu de urmat, sub nicio formă. Ci ca pe o realitate des întâlnită, produs al societății românești sau, mai degrabă, “victimă” a ei. Eu prezint acest caz și evoluția lui zilnică, pentru că telespectatorii țin în viață, în număr atât de mare, această poveste. Altfel, emisiunea Acces Direct s-a ocupat și se va ocupa mereu de cei mai defavorizați de soartă, de tarele societății, încercând să îndrepte și să ajute, acolo unde îi stă în putere.

Eu, ca prezentator de emisiuni zilnice, și noi, ca echipă, nu putem fi decât bucuroși că publicul ne alege zilnic, în număr atât de mare. Pânã la urmã, acesta este scopul oricărei emisiuni tv: interesul publicului”, spune Mirela Vaida, prezentatoarea emisiunii.

Acces Direct, unul dintre cele mai puternice formate ale dupã-amiezii, este difuzat în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 17:00, la Antena 1. Emisiunea care o are drept gazdă pe Mirela Vaida le prezintă telespectatorilor cele mai importante subiecte ale zilei, poveşti de viaţă unice, dezvăluiri emoţionante ale invitaţilor, dar şi informaţii în premieră. Toate acestea sunt dezbătute în platoul emisiunii, alături de experţi în domeniu.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 10-14 februarie 2020

Video