Antena Căutare

„Chefi la cuțite” a fost lider de audiență pe toate categoriile de public Aproape două milioane de români au urmărit emisiunea

Ediția „Chefi la cuțite” de luni, 19 septembrie, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, cu aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul țării care erau cu ochii pe cei trei chefi în minutul de maximă audiență de la 21.42.

Ediția „Chefi la cuțite” de luni, 19 septembrie, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, cu aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul țării care erau cu ochii pe cei trei chefi în minutul de maximă audiență de la 21.42.

Show-ul de la Antena 1 a obținut pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani un vârf de audiență de 14,9 puncte de rating și 34,5 % cota de piață în minutul de aur de la 22.11, atunci când următorul clasat, Pro Tv, avea de aproape trei ori mai puțin, respectiv 5,6 puncte de rating și 12,9 procente din cota de piață.

„Chefi la cuțite” a fost lider de piață pe întreg intervalul orar 20.29-23.25, cu cifre de audiență record pentru istoria acestui show. Antena 1 a condus topul cu o audiență medie pe publicul comercial de 10,8 puncte de rating și 27,3 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu o medie de 7,9 puncte de rating și 20 de procente din cota de piață. Nici la nivelul publicului din mediul urban chefii nu au avut rival, astfel că emisiunea de la Antena 1 a condus cu o audiență medie de 7,8 puncte de rating și 17,7 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6 puncte de rating și 13,7 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării, „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență cu 7 puncte de rating și 16,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul secund cu 5,7 puncte de rating și 13,8 % cota de piață.

Antena 1, lider de piață la nivelul zilei de 19 septembrie

Antena 1 a condus topul audiențelor zilei de luni, 19 septembrie, pe toate categoriile de public, cu o medie la nivelul publicului comercial de 4 puncte de rating și 23,7 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu o medie a zilei de 3,4 puncte de rating și 20,1 % cota de piață. Antena 1 a condus și prime time-ul (intervalul orar cuprins între 19.00-23.00), pe toate categoriile de public, cu o medie pe publicul comercial de 8,9 puncte de rating și 23,2 % cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 8,6 puncte de rating și 22,5% cota de piață.

Și celelalte emisiunii ale postului au condus topul audiențelor în intervalul lor de difuzare. Așa se face că „Neatza cu Răzvan și Dani” a fost lider de piață pe publicul comercial, în intervalul orar 07.59-10.54, cu o medie de 2,5 puncte de rating și 24,2 % cota de piață. Iar „Un show păcătos” a condus și el topul audiențelor pe toate targeturile, în intervalul orar 23.25-01.00, cu o medie pe publicul comercial de 4,8 puncte de rating și 25,8 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 2,9 puncte de rating și 15,5 % cota de piață.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National

Perioada 19 septembrie 2016

Gina Pistol, apariție extrem de sexy la „Chefi la cuțite”! Rochița vedetei a făcut senzație!... Pâine și sare pentru cei trei jurați! Un concurent aduce tradițiile românești la "Chefi la cuțite"...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Citește și
Ultimele știri
x