Antena Căutare

Facebook are un nou logo plin de culoare! Iată cum arată

În urma promisiunilor de mai multă transparență, Facebook are un logo plin de culoare. Luni, compania a anunțat un nou logo pentru Facebook Inc., care să distingă părintele corporativ de aplicațiile sale, inclusiv de platforma sa socială cu caracter anonim, scriu jurnaliștii de la CNN.

În urma promisiunilor de mai multă transparență, Facebook are un logo plin de culoare. Luni, compania a anunțat un nou logo pentru Facebook Inc., care să distingă părintele corporativ de aplicațiile sale, inclusiv de platforma sa socială cu caracter anonim, scriu jurnaliștii de la CNN.

Logo-ul, care conține cuvântul Facebook (FB) în toate literele majuscule într-un nou font, alternează între albastru, verde și nuanțe de violet, roșu și portocaliu - toate culorile care reprezintă celelalte mărci ale sale. (Albastru pentru Facebook, verde pentru WhatsApp și violet, roșu și portocaliu pentru Instagram.)

Această mișcare evidențiază efortul său de a fi mai clar cu consumatorii despre aplicațiile pe care le deține.

În ciuda popularițății, Uber nu are profit. Compania a pierdut peste un milion de euro în ultimele trei luni... Adio, conturi false! Cum testează Facebook dacă conturile sunt valide...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x