Antena Căutare

Retailer: În ultimele șase luni interesul românilor pentru segmentul home & deco a crescut cu peste 30% în mediul online

În ultimele 6 luni, interesul cumpărătorilor români pentru segmentul home & deco a crescut cu peste 30% în mediul online, potrivit datelor transmise, vineri, de Vivre, retailer online de mobilier şi decoraţiuni din România şi Europa de Est.

Retailerul confirmă evoluţia segmentului home & deco în România prin datele înregistrate în ultima jumătate a anului 2019 şi la începutul anului 2020.

”Aceste date indică o creştere de peste 30% a numărului de căutări în online cu privire la mobilier, decor şi accesorii pentru organizare. Interesul se regăseşte şi în creşterea de peste 27% a valorii comenzilor plasate în ultimele 6 luni pe site-urile Vivre, faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent”, se arată în comunicat.

În acest interval au fost plasate peste 570.000 de comenzi, iar cea mai mare comandă înregistrată în România a fost de 20.989 euro. Recordul de trafic a fost atins în noiembrie, când aproximativ 42.000 de utilizatori unici au fost prezenţi pe site.

”Anul 2019 a fost despre continuarea migrării clienţilor din retailul offline în online pe segmentul de home & deco. Acest trend ne-a sprijinit dezvoltarea accelerată şi astfel am reuşit să îmbogăţim ecosistemul Vivre cu peste 189.000 de clienţi noi. În 2020 migrarea se va accelera, pe măsură ce piaţa se va obişnui cu beneficiile comenzilor din confortul propriei locuinţe. Această experienţă va fi completată de o varietate mai mare de produse, fapt ce va permite clienţilor să îşi găsească mult mai uşor articolele care îi reprezintă. Pe acest fundament estimăm că vom depăşi numărul de 1 milion de clienţi, iar ţările de la care avem aşteptări mari în acest an sunt Ungaria, Croaţia şi Slovenia”, a declarat Iulian Vegheş, VP of Marketing.

La nivelul anului 2019, Vivre a înregistrat un număr total de 316.316 clienţi activi, din care 189.000 au fost clienţi noi. S-au procesat peste 2.300.000 de produse ce au fost livrate în România şi alte 8 ţări, iar cele mai multe vânzări au fost realizate în România, Bulgaria, Ungaria şi Croaţia. Începutul lui 2020 continuă evoluţia interesului faţă de segmentul online de home & deco. Doar în ianuarie, Vivre a înregistrat o creştere de aproximativ 31% a numărului de vizitatori faţă de aceeaşi lună a anului 2019. Aproximativ 35% din utilizatori au provenit din România. Traficul de pe mobil a continuat creşterea şi a depăşit 75% din totalul vizitelor pe site-urile şi aplicaţiile Vivre.

"Anul acesta vom continua trendul ascendent din povestea Vivre, respectiv să creştem mult şi sănătos. Investim masiv în operaţional şi în marketing. Ne concentrăm toate acţiunile pentru a stimula loialitatea faţă de brand: produse deosebite, experienţe inovatoare şi focus pe piaţa de home & deco", a declarat Monica Cadogan, CEO & Co-founder Vivre.

Sursa : news.ro

Japonia va controla mai strict investiţiile străine în companiile din 12 sectoare industriale... Indicele ROBOR la 3 luni continuă să scadă şi ajunge la cel mai mic nivel din luna noiembrie...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x