Antena Căutare

WhatsApp, schimbări drastice în anul 2020. Milioane de persoane vor fi afectate 

Aplicația WhatsApp va avea trei funcții noi în perioada următoare, iar schimbările făcute sunt importante pentru toți utilizatorii de telefoane inteligente. 

WhatsApp, schimbări drastice în anul 2020. Milioane de persoane vor fi afectate 
WhatsApp, schimbări drastice în anul 2020. Milioane de persoane vor fi afectate

Astfel, aplicația utilizată de milioane de oameni din toate colțurile lumii va avea trei funcții. Mai exact, WhatsApp va implementa Haptic Touch, noul sistem de interacțiune prin apăsări îndelungate cu telefoanele iPhone, el înlocuind 3D Touch după ce modulul fizic a fost eliminat din telefoane. Interfața pentru noul meniu al Haptic Touch al WhatsApp este implementat într-un mod diferit față de ceea ce există acum în iOS, astfel că vom avea parte de o schimbare destul de mare, care în final nu va fi chiar atât de rea pentru utilizatorii de iOS.

De asemenea, WhatsApp va implementa o nouă funcție importantă pentru iOS13, mai exact Low Data Mode, ce permite reducerea consumului de date din telefoane atunci când sunt folosite alte aplicații. Astfel, în urma implementării aceste funcții, traficul de internet pe care îl facem în cadrul aplicației ar trebui să fie mult redus dacă această funcție va fi activă în iOS 13.

Nu în ultimul rând, aplicația WhatsApp va implementa o altă funcție nouă, ce va permite selectarea aplicației din meniul de partajare de informații din iOS, ea fiind listată printre cele care au implementat suport pentru acest sistem. Asta înseamnă că atunci când selectăm o poză, un fișier, etc, dintr-o altă aplicație, și avem afișat meniul de partajare a informațiilor, vom avea opțiunea de a alege WhatsApp pentru a trimite mai ușor și mai rapid acele fișiere, sau date.

Conform specialiștilor, aceste funcții ar urma să fie lansate în anul 2020.

WhatsApp va implementa reclame începând cu 2020

WhatsApp a anunțat reclamele încă de acum câteva luni, dar vor fi incluse în aplicație începând cu anul 2020. Reclamele vor apărea în Status (echivalentul Stories din Instagram), scrie techradar.com. Acestea vor umple tot ecranul și poți afla astfel mai multe informații despre produs sau companie, însă mulți utilizatori ar putea fi nemulțumiți de noua schimbare, potrivit BGR.

Probleme majore cu Facebook. Sunt afectați și românii care au conturi pe rețeaua de socializare... Mare atenție! O eroare gravă la Chrome șterge datele aplicației din telefon! Cum se poate rezolva dezastrul...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe Marti, 16.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x