"Imi place ideea Est-Vest. Am petrecut mult timp in Japonia. In jur de 20 de ani in Japonia, in perioada cand eram foarte tanar. Si am fost mereu intre Italia, Japonia, Londra, San Francisco". a dezvaluit celebrul designer. "Am creat o noua atitudine". O atitudine destinata barbatilor care vor sa se simta bine in pielea lor. Si asta se simte, caci romanii sunt si ei cuceriti. Au fost deschise la noi sase magazine in numai doi ani si extinderea continua. Iar explicatia e simpla.
Companiile din Turcia, de exemplu, care este a doua putere mondiala in industria modei, au profitat de costurile destul de scazute pe partea de productie dar care in acelasi timp ofera o calitate a produsului. Iar rezultatele nu se las asteptate. Firma din Turcia a intrat de curand in grupul InvestCorp, un fond de investitii care detine unele dintre cele mai importante branduri din lume.
Foto: fashionweek.com
Frumusetea si arta contemporana: Machiajul din dantela, noul trend al sezonului... VIDEO. Cum sa seduci un model Victoria's Secret. "Ingerii" dezvaluie calitatile barbatului ideal!...