Antena Căutare

Cum să-ți viralizezi aplicația mobilă

Daca incerci sa te bazezi pe marketing si advertising traditional pentru a obtine mai multe descarcari pentru aplicatia ta mobila creata de adonissoft.com, vei observa ca statusul de “aplicatie virala” va fi foarte greu de atins.

Cum să-ți viralizezi aplicația mobilă
| Sursa: pexels.com

Daca incerci sa te bazezi pe marketing si advertising traditional pentru a obtine mai multe descarcari pentru aplicatia ta mobila creata de adonissoft.com, vei observa ca statusul de “aplicatie virala” va fi foarte greu de atins.

Deci, pana la urma, cum iti faci aplicatia sa ajunga virala? Investeste in crestere. Iar o aplicatie care va ajunge printre primele din App Store sau Play Store, va fi share-uita peste tot si stim cu totii ca asta contribuie mai mult la popularitate decat modurile clasice de promovare. Mai jos, iti vom impartasi cateva secrete despre cum sa iti viralizezi aplicatia.

Integreaza social media

Una dintre cele mai discrete si neintruzive moduri prin care sa stimulezi cresterea in aplicatia ta este sa integrezi functii de social media. Indiferent de categoria in care se incadreaza, e de recomandat ca intotdeauna sa incluzi cateva butoane de like si share in aplicatia ta mobila. Un exemplu foarte bun ar fi ca in cazul in care dezvolti un joc pe mobil, sa integrezi si butoane de genul “Share your high score”, “Connect with Facebook” sau “Ask your friends for help”.

Cere review-uri

Poate suna ca ceva stiut de toata lumea, insa multi dezvoltatori si marketeri uita sa ceara review-uri, uitand ca acest lucru este deosebit de important cand vine vorba de nivelul de popularitate al aplicatiei. Scopul final este sa obtii cat mai multe review-uri pozitive, insa fara a fi insistent. Dupa cum probabil stii deja, aceste recenzii pozitive vor ridica gradul de vizibilitate al aplicatiei, generand mai multe afisari si oferindu-le potentialilor utilizatori o prima impresie foarte buna.

Simplifica

Cele mai bune aplicatii iti ofera o experienta de utilizare atat de lipsita de efort incat designul de pierde undeva in fundal, in timp ce utilizatorul se bucura de timpul petrecut in aplicatia ta. Acest lucru se numeste “flow” si nu are nicio legatura cu schite, diagrame si tabele. Asta inseamna ca userul se pierde pur si simplu in aplicatie, iar activitatea sa nu este intrerupta de popup-uri enervante sau prompturi intruzive. Poate ai observat ca un joc bun te tine prins zile intregi sau ca prietenul tau pierde ore bune pe Pinterest. Un sfat pe care ti-l putem da e sa le oferi utilizatorilor optiunea sa se logheze direct cu contul de Facebook. Nu numai ca vei simplifica intregul proces dar vei avea acces si la informatii utile care te vor ajuta sa iti cresti audienta.

Ofera recompense

Daca vrei sa incurajezi un anumit tip de comportament, recompenseaza-l. Acest mic truc psihologic a fost folosit inca de cand eram copii si iti va motiva utilizatorii sa le arate aplicatia ta si prietenilor. Astfel, poti oferi cateva mici premii celor care isi invita prietenii in aplicatie sau celor care dau like si share pe Facebook. Cateva dintre aceste premii pot fi reduceri de pret, teme gratuite, un nou personaj sau un upgrade gratuit.

Oamenii care au îngenuncheat Facebook s-au salvat! Soluția care i-a fraierit pe toți a fost deja aplicată!... VIRUSUL care sperie lumea întreagă! Aceste telefoane sunt cele mai afectate...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x