Jocul Google Pac-Man a costat economia mondiala 120 milioane dolari

 
+3 click pentru
galerie

Astfel, lansarea doodle-ului (logo aniversar al companiei americane) animat al Google, Pac-Man, vinerea trecuta, a condus la aproape cinci milioane de ore irosite si a costat economia circa 120 milioane de dolari, considera Tony Wright, fondator al Rescue Time, un instrument ce permite masurarea timpului si a atentiei in afaceri.

El estimat ca Google a avut circa 505 milioane de utilizatori unici in ziua in care a fost introdus Pac-Man Google Doodle, iar jocul a consumat 4.819.352 ore din timpul angajatilor, costand economia circa 120.483.800 dolari.

"Pentru acest cost, s-ar putea angaja toti cei 19.385 angajati ai Google," scria Wright. "Aceasta include si Larry pe Sergey, pana la portari. I-ai putea angaja pentru sase saptamani."

Lansarea doodle-ului animat Pac-Man a fost primul logo interactiv al companiei. Utilizatorii puteau juca online timp de doua zile, apasand pe un buton "Insert coin".

Marissa Mayer, vicepresedinte al companiei, arata ca Google "a fost coplesita, dar nu surprins" de primirea Pac-Man in randul utilizatorilor. "Datorita cererii, facem jocul disponibil permanent la google.com/pacman" .

Tu te-ai jucat Pac-Man?



facebook whatsapp twitter pinterest
PARTENERI