Live acum
Prime Time 20:00Asia Express - Drumul Comorilor

Shooter-ul Brink a fost amanat pentru 2011

Splash Damage a anuntat de curand ca vor amana shooter-ul Brink, care in loc sa se lanseze in septembrie anul acesta va aparea undeva in primavara anului viitor.

Odata cu anuntul, neplacut pentru cei care abia asteptau sa se bucure de multiplayerul jocului, studioul a oferit si patru screenshoturi noi, pe care le gasesti in galeria foto de mai jos.

Daca abia acum auzi de Brink, gasesti mai jos toate informatiile de care ai nevoie.

Brink e un shooter imersiv care combina single-player-ul, co-op-ul si multiplayerul intr-o experienta fara cusur, permitandu-ti sa-ti dezvolti personajul in toate modurile de joc. Tu decizi ce rol vrei sa ai in lumea lui Brink in timp ce lupti sa te salvezi atat pe tine cat si ultimul refugiu al umanitatii. Brink ofera un amestec angrenant de terenuri dinamice, optiuni extensive de customizare si un sistem de control inovativ care te va face sa revii in joc.

Povestea: Un oras plutitor facut de oameni numit The Ark, compus din sute de insule separate care plutesc impreuna, este la marginea unui razboi civil. Construit ca un habitat experimental auto-suficient si 100% 'verde', cresterea rapida a oceanelor a fortat Arca sa se transforme intr-un refugiu pentru umanitate. Plina de fondatorii orasului, descendentii lor si zeci de mii de refugiati, Arca traieste in izolare completa de restul lumii. Dupa 25 de ani de tulburari sociale, locuitorii sai au ajuns la limita. Tu vei decide viitorul rasei umane si al orasului.

Sterge granita dintre offline si online - dezvolta-ti personajul prin toate modurile de gameplay: single-player, co-op si multiplayer. Castiga puncte de experienta care pot fi investite in customizari si upgrade-uri, creandu-ti un aspect complet unic pentru personajul tau.

Kinestezie extraordinara - Brink foloseste controlul de shootere cu care esti familiar, fara sa te frustreze cu constrangeri, si foloseste un nou sistem: butonul SMART. Cand vei apasa acest buton, jocul va evalua automat in mod dinamic unde incerci sa ajungi si va face acest lucru sa se intample. Nu e nevoie sa planuiesti o saritura la milimetru, pentru ca jocul stie ce vrei sa faci.

Obiective si rasplati in functie de context - Obiectivele, comunicatiile, misiunile si selectarea inventarului sunt generate dinamic in functie de rolul tau, pozitia ta, locatia ta, co-echipierii tai si momentul luptelor in toate modurile de gameplay. Vei sti intotdeauna unde trebuie sa ajungi, ce trebuie sa faci acolo si ce vei primi daca reusesti.

Vezi si GameX TV

Sursa foto: gamextv.ro

Recomandari