Antena Căutare

Top 10 logo-uri faimoase si povestile lor controversate

Atunci cand creativitatea si tehnologia se imbina, ele dau nastere unor opere de arta de sine statatoare. Logo-urile tind sa glorifice semnificatia unei companii si sa o diferentieze de celelalte brand-uri. Mai jos puteti citi cateva dintre cele mai fascinante povesti din spatele companiilor de renume international, precum si a logo-urilor lor.

1. Apple


Unul dintre cele mai importante brand-uri din lume, Apple, a fost fondat de catre Steve Jobs si partenerii lui, in anul 1976. Logo-ul Apple este un mar muscat, care se zvoneste ca simbolizeaza fructul interzis, care a condus la alungarea Evei si a lui Adam din Rai.

2012/05/10//583426-apple.png


2. Starbucks


Un fapt interesant este ca Starbucks s-a inspirat pentru logo-ul firmei din sirenele mitologiei grecesti. Acestea sunt unele dintre cele mai periculoase creaturi din mitologie, care ii atrageau in mrejele lor pe marinari, tinandu-i captivi si apoi omorandu-i.

2012/05/10//583445-starbucks.png

3. Versace


Logo-ul Versace o portretizeaza pe Medusa. In mitologie, aceasta era una dintre gorgone (care putea transforma orice muritor in stana de piatra) si a fost pedepsita de zeita intelepciunii, Atena, pentru pacatele ei.

2012/05/10//583446-versace.png

4. Comedy Central

Logo-ul postului de televiziune american (care prezinta, in general, programe de comedie), este simbolizat printr-un C intr-un alt C. Acesta este mult mai creativ si original decat logo-urile anterioare, care erau reprezentate numai de textul "Comedy Central".

2012/05/10//583452-comedy_central.png

5. Olimpiada de la Londra din 2012

Logo-ul Olimpiadei din 2012 este unul extrem de controversat, cum nu a mai fost niciodata inainte. Observat cu atentie, simbolul "2012", din imaginea de mai jos, poate fi interpretat si ca un act sexual. Mai mult decat atat, Iranul a obiectat impotriva logo-ului Olimpiadei de la Londra, pentru ca ar fi, de fapt, o alta forma a cuvantului "Zion" (numele unei regiuni, folosit adesea ca sinonim pentru Ierusalim).

2012/05/10//583463-olimpiada_de_la_londra.png

6. BMW


Cerul albastru si non-culoarea alb din logo-ul BMW simbolizeaza originea bavareza a automobilului, acolo unde a fost fabricat pentru prima data. Mai mult decat atat, stralucirea si efectul de gradient al logo-ului se refera la primele elice realizate vreodata de BMW.

2012/05/10//583495-bmw.png

7. Volkswagen sedan


Volkswagen sedan a fost denumit dupa Faeton, fiul din mitologia greaca a lui Helios, zeul soarelui, si a oceanidei Climene. Acesta a fost, insa, omorat in ceruri de Zeus, pentru calatoria sa nechibzuita in caleasca lui Helios.

2012/05/10//583503-volkswagen.png

8. Vodafone

Vodafone este protagonistul uneia dintre cele mai puternice controverse: compania este acuzata ca promoveaza credinte satanice prin intermediul logo-ului sau. Culoarea rosie este un simbol al satanismului, iar cei trei de "6" se refera la bestia din Cartea Revelatiei.

2012/05/10//583508-vodafone.png

9. Chicago Blackhawks

Imaginea indianului din logo-ul Chicago Blackhawk este derivata de la fondatorul unitatii militare "Blackhawk Division".

2012/05/10//583509-chicago_blackhawk.png

10. Mercedes Benz


Mercedes Benz are unul dintre cele mai bune motoare de automobile, iar logo-ul companiei vorbeste de la sine. Steaua din logo arata in trei puncte: dominarea pamantului, a apei si a aerului.

2012/05/10//583515-mercedes-benz.png
Sursa / Foto: logoguru.co.uk

Google va oferi raspunsuri instant la cautari prin propria enciclopedie... Kyocera va lansa un smartphone care rezista 30 de minute sub apa...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x