Live acum
Prime Time 20:00iUmor

Cum să scapi de grăsimea abdominală în 4 săptămâni

Fiecare femeie isi doreste sa arate cat mai bine si, bineinteles, sa scape de stratul adipos de pe abdomen. Intr-adevar multe femei se confrunta cu aceasta problema, dar vestea buna este ca, urmand cativa pasi simpli, aceasta se poate remedia.

Cum sa scapi de grasimea abdominala

Profimedia

Cand vine vorba de a pierde grasimea, un rol esential il joaca alimentatia, deoarece o hrana corecta iti poate detoxifica ficatul si accelera metabolismul. Exista o gramada de alimente si condimente care stimuleaza scaderea in centimetri in jurul taliei.

Ce este grăsimea abdominală?

Înainte de a vorbi despre cum să scapi de grăsimea abdominală printr-un plan de slăbire de 4 săptămâni, este important să știm exact despre ce vorbim.

„Grăsimea abdominală este grăsimea subcutanată (sub piele) care se află în jurul taliei și oferă un depozit de energie, precum și protecție și căldură, pentru organe”, spune Tarik Belalij, antrenor personal și nutriționist la Everyone Active Becontree Centru de relaxare.

Atenție! Femeile au nevoie de grăsime abdominală pentru a funcționa celulele adipoase care stochează estrogenul, ele au prea puțină și întreaga funcție hormonală poate provoca probleme grave de sănătate, cum ar fi perioadele neregulate și infertilitatea

Săptămâna 1: SWOT este cel mai rapid mod de a pierde grăsimea de pe abdomen

Poate părea surprinzător faptul că primul pas nu elimină caloriile, iar antenamentele de acasă nu te ajută. Când vine vorba de pierderea grăsimii din burtă, există și alți factori declanșatori, mai importanți, care nu au fost bifați, care ar putea să vă împiedice chiar înainte de a părăsi blocurile inițiale. Și nu vrem asta, nu-i așa?

Stres

„Stresul poate fi un răspuns care ne ajută să ne menținem în viață”, spune nutriționistul de performanță și dietist calificat, Tom Irving, „dar dozele frecvente și persistente pot crește nivelul de cortizol, care este atât inflamator, cât și antilipolitic (anti-arderea grăsimilor).'

Somnul

Nu subestimați puterea unui somn bun. Da, poate ajuta la combaterea pungile de sub ochi, dar, potrivit Universității din Leeds, adulții care dorm mai mult de șase ore pe noapte se poate să aibă cu 3 cm mai puțin în jurul taliei.

Mergeți la culcare (și mâncați-vă cina) mai devreme și urmați ghidul WH „cum să dormiți” pentru a vă asigura că somnul nu vă împiedică pierderea de grăsime din burtă.

Ieși afara

Potrivit lui Luke Hughes, Origym PT, lipsa luminii solare poate crește nivelul de grăsime din burtă. Într-adevăr, descoperirile prezentate la reuniunea anuală a Societății Europene de Endocrinologie au arătat că, la femei, atât grăsimea totală, cât și cea abdominală au fost asociate cu niveluri mai scăzute de vitamina D.

Pe lângă lumina soarelui, vitamina D poate fi obținută din alimente și suplimente. Consultați ghidul nutriționistului Rob Hobson pentru depășirea deficitului de vitamina D. Asigurați-vă că utilizați locația pentru exerciții în aer liber, o dată pe zi. Dacă nu sunteți sigur cum să profitați la maximum aici, vă prezentăm sugestiile noastre pentru a începe:

Nu vă verificați burtica sau talia în fiecare zi „Amintiți-vă că cântarele nu iau în considerare masa musculară, astfel încât cel mai bun mod de a vă verifica progresul este prin a face fotografii”, spune Belalij. „Luați-le dimineața sub aceeași lumină și comparați-vă fizicul în fiecare săptămână. „Dacă îți verifici burta în oglindă în fiecare zi, este posibil să nu observi diferențe care ar putea fi descurajante”.

Săptămâna 2: Aflați cum să pierdeți grăsimea abdominală în mod natural

„Când vine vorba să știi cum să scapi de grăsimea din burtă, cel mai bun lucru de început este să te uiți la ceea ce mănânci”, spune Belalij.

„Când digerați cantități mari de calorii, corpul dumneavoastră alocă unele dintre acestea sistemelor funcționale care funcționează pentru a vă menține în viață (gândiți-vă la creier, mușchi și organe)”, spune Belalij.

De asemenea, îl folosește pentru a umple depozitele de energie. Orice exces este apoi depozitat în celulele adipoase din jurul corpului - fiind de obicei cele din burtă.

Cel mai bun plan de dietă pentru a pierde grăsimi

Nu există o abordare unică pentru pierderea grăsimii abdominale, spune Rabess. Cel mai bun mod de acțiune al tău este să faci schimbări mici și ușor de gestionat și să-ți dai seama ce este cel mai durabil pentru tine. „Unele sfaturi din prima linie pot include reducerea alimentelor, băuturilor și gustărilor cu conținut ridicat de zahăr și limitarea alcoolului”, spune ea.

Săptămâna 3: Ignorați „antrenamentele ab”

„În timp ce abdomenele vă vor ajuta să vă consolidați abdomenul și mușchii miezului, acestea nu sunt suficiente izolate pentru a arde calorii”, spune Hughes. În schimb, Hughes recomandă o rutină de greutate corporală rotunjită sau să folosiți greutăți libere și să faceți exerciții cu kettlebell, făcute la intensitate mare, deoarece acestea vor ajuta la arderea caloriilor și la creșterea masei musculare, care, la rândul său, va atinge depozitele de grăsime corporală - chiar și într-o perioadă limitată de timp.

Săptămâna 4: Învață despre grăsimea încăpățânată a burții

Ați urmat toți pașii de mai sus, dar nu ați pierdut grăsimea de pe burtă cât de repede ați putut? S-ar putea ca nivelurile de bacterii bune sau rele din intestin să nu fie la nivelul lor optim. Cercetătorii de la Universitatea Washington au descoperit că persoanele cu exces de greutate, inclusiv grăsimea abdominală, tind să aibă un număr mai mare de bacterii.

Recomandari