„Acesta este de fapt adevărul!” Oamenii de știință au făcut o descoperire colosală! Trebuie s-o afli și tu, altfel te vei face de râs!

Recent, cercetătorii care se ocupă cu explorarea spațiului cosmic și a planetelor au făcut o descoperire cât se poate de inedită.

Rover-ul Curiosity trimis pe Marte a strâns probe prin care s-a demonstrat faptul că planeta nu este roșie, așa cum credea toată lumea până acum.

De fapt, aceasta ar fi albastră. La suprafața acesteia există totuși un strat de praf ce provine de la diferite erupții vulcanice. Culoarea roșiatică a acestuia au dat impresia, în tot acest timp, că Marte își merită titlul de „planeta roșie”. Totuși, sub acest strat de praf, oamenii de știință descoperit că materia este albastră.

„Stimate domnule, avem o rugăminte” Spitalul a trimis un SMS pacientului MORT! Uite ce scria în mesaj, toți au rămas cu ... Sabia MALEFICĂ! Aceasta este ARMA ANTICRISTULUI!...