Live acumFilm: Joc periculos
Prime Time 20:00Chefi la cutite

Ce a pățit un bărbat de 31 de ani care a luat supradoză a substanței Viagra cumpărată de pe Internet. Condiția sa e ireversibilă

Un bărbat de 31 de ani a suferit un efect secundar neașteptat și grav după ce a luat o supradoză cu substanța activă din Viagra, cumpărată de pe Internet.

Bărbatul a comandat citrat de sildenafil, substanța activă din Viagra, de pe Internet și a ingerat o doză mult mai mare decât cea recomandată, ceea ce a dus la o condiție îngrijorătoare - vedea totul în roșu.

Experții în vedere de la Mount Sinai au detaliat cazul bărbatului și au avertizat că aceasta condiție ar fi ireversibilă, scrie Daily Mail.

Bărbatul a consumat o supradoză a substanței active din Viagra, în formă lichidă

Bărbatul a ingerat substanța în formă lichidă, ce e prezentata online ca fiind cu acțiune mai rapidă decât cea în formă de pastile, cu mai puține efecte secundare.

Citește și: Ce se poate întâmpla în corpul unei femei dacă ia Viagra. Ce efecte neașteptate are pastila asupra doamnelor și domnișoarelor

Substanța cumpărată de bărbat nu era vândută de brand-ul oficial Viagra.

Bărbatul s-a prezentat la spital după două zile în care vederea lui a fost colorată în roșu. Potrivit doctorilor, supradoza i-a afectat retinele.

După 1 an în care doctorii au încercat mai multe tratamente, fără niciun rezultat, au declarat că bărbatul va rămâne cu această condiție pe viață.

Recomandari