Un paleontolog amator a descoperit fosilele unui animal necunoscut pana acum

Un paleontolog amator din Statele Unite a descoperit fosilele unui animal misterios pe care oamenii de stiinta nu au putut sa il identifice pana acum, relateaza Fox News.

Specimenul fosilizat are o forma eliptica, iar in urma alaturarii ramasitelor a rezultat o lungime de aproximativ 2,1 metri.

Ron Fine a facut descoperirea in zona orasului Cincinnati si si-a dat seama inca de la inceput ca a gasit ceva deosebit. Barbatul colecteaza fosile de 39 de ani dar ramasitele monstrului din Cincinnati au fost singurele pentru care a avut nevoie de excavatii pentru a le scoate din pamant.

Paleontologul amator a prezentat fosilele animalului misterios in cadrul unei intalniri a Asociatiei Americane de Geologie. Astfel, spera ca cineva sa identifice animalul pe care l-a gasit.

Foto: University of Cincinnati