200.000 de pizza sunt preparate, zilnic, doar în Capitală. Pare mult, nu și dacă judecăm după numărul tot mai mare de locații în care preparatul italienesc la origini e la mare căutare. Atât pe zona de restaurante, cât și în cea de delivery, românii își manifestă tot mai des interesul pentru acest produs.
Nu este atunci de mirare că mulți antreprenori și-au îndreptat atenția către acest tip de afacere, care aduce nu doar profit, ci creează și numeroase locuri de muncă în București în special, printre care cele de pizzer.
Vorbim despre o industrie care aduce consumatorului specificul italienesc sau cel american, după caz, pentru că pizzerii s-au adaptat preferințelor clienților și oferă pizza pe toate gusturile. Astfel, succesul unei afaceri cu pizza este dat în primul rand de omul care o prepară și care îi dă gustul, textura și grosimea blatului sau îmbinarea de ingrediente menită să-i mulțumească poftele clientului.
Pizzeriile, raiul tinerilor care caută un loc de muncă în București
Cei mai mulți tineri își îndreaptă atenția spre o astfel de meserie practică, pe care o învată din mers. Sunt multe joburi de pizzer și cei mai mulți angajatori nu cer experiență. Studenții, cei care vor să-și câștige banii în timp ce se află la studii sau pur și simplu caută un loc de muncă, se interesează ce anume trebuie să știi ca să faci pizza, dar mai ales cât poate câștiga un pizzer în București.
Un pizzer bun poate câştiga şi 4.000 de lei pe lună
Într-un domeniu în care nu e timp de stat prea mult la odihnă, căci comenzile curg, fie că vin din restaurant, fie că vin pentru livrare, un pizzer are responsabilitătile foarte bine definite. Până să ajungă să coacă o pizza în cuptor, acesta trebuie să-și pregătească ustensilele, cuptorul cu gaz sau, cel mai căutat, cuptorul cu lemne. Procesul de preparare începe odată cu blatul care trebuie să fie perfect întins, gata de rumenit. Pe el se pun ingredientele, întotdeauna desupra unui strat de suc de roșii. Arta unui pizzer e gata în aproximativ 15 minute de stat la cuptor. Iar banii vin în funcție de cantitate și, desigur, de feedback-urile clienților.
Capitala, locul afacerilor cu pizza de succes
România importă cu succes branduri consacrate, de regulă din Statele Unite, venite la noi în țară cu franciză și care sunt la mare căutare. În materie de pizza, românii sunt și aici mari consumatori, căci dacă în urmă cu cinci ani se vindeau în București puțin peste 10.000 de bucăti, zilnic, în 2019, cifra a exlodat. Bucureştenii cheltuie anual aproximativ 25 de milioane de euro pe pizza. Capitala are cel mai mare success pe acest segment, pentru că este cel mai populat oraș din țară, dar și pentru că aici se înregistrează cele mai mari venituri.
Credit foto: https://pixabay.com/photos/pizza
Drogurile continuă să eşueze pe litoralul Mării Negre, cu o săptămână înainte de vacanța de Paște... Nu, n-a fost cutremur! Așa arată un apartament de lux, după o petrecere cu 40 de tineri! Proprietarul, disperat!...