Conform Stiridiaspora.ro, bărbatul și-a închis compania timp de o săptămână, ocazie cu care și-a dus angajații într-o stațiune de lux, cu tot cu cazare la un hotel de cinci stele și cu vedere la mare.
Singurul patron care își ia toți angajații cu el în vacanțele de lux, pe banii lui.
Mai mult, patronul s-a ocupat inclusiv să ia bilete de avion gratuite, dar și să se asigure că zecile de angajați au parte de o cină de neuitat.
CEO-ul unei companii care comercializează sosuri chili a decis să-și închidă afacerea pentru o săptămână, pentru a pleca cu toți cei 60 de muncitori într-o stațiune, cu toate cheltuielile incluse. Patronul este Khairul Aming, un antreprenor din Malaezia, care a luat o decizie destul de neobișnuită pentru un antreprenor, mai scrie Stiridiaspora.ro.
„Tot personalul este fericit”, a scris Aming într-o postare pe profilul său de Instagram. Toți angajații au putut să petreacă cinci zile libere într-un lux. Toate poftele angajaților și tot ce și-au dorit au fost plătite de patron. Acesta a fost de acord să plătească absolut tot ce își doresc angajații, astfel încât să-și petreacă o vacanță bogată.
Patronul a decis să-și ducă angajații în Langkawi, un arhipelag turistic din nord-vestul Malaeziei. Cei 60 de angajați au avut bilete de avion gratuite, cazare într-un hotel de 5 stele cu camere mari cu vedere la mare și mese incluse, inclusiv o cină de gală la finalul săptămânii de vis.
Muncitorii s-au bucurat și de o excursie privată cu un yaht privat care avea inclusiv un imens jacuzzi. Apoi și-au petrecut ziua pe o plajă privată și au mers să vadă apusul. Au închiriat apoi motociclete, au vizitat peșteri și un acvariu. În cele din urmă, s-au bucurat de snorkeling și au primit vouchere pentru cumpărături, mai scrie Stiridiaspora.ro.
Nu este prima dată când Aming își surprinde angajații. Aceștia au mai fost invitați într-o stațiune în octombrie anul trecut și recent au primit carduri cadou gratuite pentru Ziua Muncii. Fanii săi de pe Instagram i-au apreciat generozitatea și mulți dintre ei nu au ezitat să întrebe, pe un ton ironic, dacă sunt locuri libere în companie.
Într-o postare distribuită pe pagina de Instagram pe 11 aprilie, Khairul a arătat cum a reușit să vândă 13 000 de sticle de sos Sambal Nyet în doar 46 de secunde.
Acest sos a fost un succes constant. Malaezienii au început să-l cumpere în masă, datorită utilizării sale diverse în bucătărie. Odată cu viralizarea clipurilor, cererea a crescut chiar mai mult decât atât.
În timpul videoclipului de 46 de secunde, Khairul și-a arătat telefonul vibrând încontinu, deoarece notificările pentru vânzarea produsului său pe Shopee au continuat să vină neîntrerupt.
Șocat de cât de repede au fost cumpărate articolele de pe platformă, Khairul și-a ridicat telefonul spre cameră pentru a arăta dovada în timp real a achizițiilor.
Unele dintre cele mai apreciate comentarii la postare au venit de la utilizatori care au spus că succesul lui Khairul se bazează pe cât de bine și-a tratat angajații.
„Ai primit binecuvântare pentru că ai grijă de bunăstarea personalului tău”, a scris un utilizator, în timp ce altul a remarcat că are un atât de mare succes pentru că nu i-a uitat pe cei care l-au ajutat să ajungă atât de sus.
Khairul Aming este o celebritate pe Instagram și are nu mai puțin de patru milioane de urmăritori.
Avertisment MAE pentru cei care merg în Bulgaria, Grecia sau Turcia, în minivacanța de Rusalii. Ce trebuie să știe român... Un român s-a bucurat că a reușit să-și cumpere o mașină mai ieftină, însă ce a descoperit apoi i-a știrbit fericirea...