Uimitoarea transformare a contabilei Romina! După ce a calculat ani de-a rândul doar cifre, a învățat să îmblânzească și fiare!

 
+9 click pentru
galerie

Romina Neacșu e un fel de „regină a Instagramului”, o tânără cu măsuri perfecte și trup tonifiat care-i inspiră și-i motivează și pe alții să facă mișcare. În viața de zi cu zi, până să devină ”personal trainer” și să se dedice total sportului, Romina a fost contabilă în cadrul unei corporații. Cum s-au împăcat calculele și operațiunile matematice cu fitness-ul?

Povestea a început acum șapte ani, atunci când tânăra s-a decis să meargă la sală. Nu era mulțumită de felul în care arăta, se simțea epuizată după o zi de muncă și nu avea totală încredere în ea însăși. „E decizia cea mai bună pe care am luat-o vreodată!”, spune ea acum, evaluând retrospectiv „întâmplarea”. Totodată, crede că nu există scuze pentru a nu face mișcare, chiar dacă avem zile în care stăm și câte zece ore la job.

Nu e adepta și nu recomandă restricțiile alimentare, ci doar măsura în toate. „Nu zice nimeni să nu gustăm din prăjitura preferată, atâta timp cât nu mâncăm o tavă întreagă!”, e sfatul Rominei. Cât despre perfecțiune, chiar dacă pe Facebook are sute de comentarii de tipul „Ești perfectă!”, tânăra spune că nu există.

 1.    Romina, cu ce te ocupi și care e secretul unui corp perfect?
 Lucrez de aproximativ 4 ani jumate în cadrul unei corporații, ocupând funcția de analist financiar contabil. Iar după terminarea programului antrenez într-o sală de fitness. 
 În opinia mea nu există un secret pentru a obține corpul mult dorit, ci mai degrabă un cumul de acțiuni precum: adoptarea unui stil de viață sănătos prin activitate fizică, nutriție echilibrată, persistență și multă răbdare, întrucât rezultatele nu apar miraculos peste noapte. 
  
        
 2.      Cum se împacă cifrele cu sportul și câte ore pe săptămană petreci la sală? 
 Ca orice job, acesta îmi ocupă cea mai mare parte din zi, însă cu toate acestea, activitatea fizică își are un loc bine stabilit în rutina zilnică. De-alungul zilei se acumulează oboseală psihică, iar sala vine „ca un tratament” . Scopul meu este să ajung de cel puțin 4 ori pe săptămâna la sală și să petrec în jur de 2 ore pe antrenament. 
  
  
 3.      Cum îți găsessti motivația ca după o zi epuizantă să mai faci sport? 
 După o zi epuizantă intervine oboseala psihică, iar activitatea sportivă are rolul de a o îndepărta, de a te energiza și de a-ți da o stare de bine. 
 Pentru mine, sala nu reprezintă o obligație, ceva ce TREBUIE făcut, ci mai degrabă un loc în care îmi eliberez energiile negative acumulate în timpul zilei, un loc în care am învățat să îmi depășesc limitele și în care am reușit să îmi modelez corpul. 
  
  
 4.      „Mens sana in corpore sano - Minte sănătoasă în corp sănătos”: spuneau vechii latini.  Ce efect mișcarea asupra psihicului? Cunoști cazuri în care mișcarea a ajutat oamenii în ameliorarea unor afecțiuni psihice, de exemplu? 
 Cu siguranță! În timpul efortului fizic se eliberează endorfine, hormoni responsabili pentru starea noastră de bine. Foarte multe studii au arătat că activitățile fizice reduc anxietatea și depresia contribuind la menținerea sănătății fizice și psihice, ajutându-ne să ne păstrăm gândirea pozitivă și optimismul. 
 Cunosc foarte multe cazuri în care oamenii s-au refugiat în sport și au reușit să treacă peste problemele personale. În această situație pot spune că m-am regăsit și eu de foarte multe ori. 
  
  
 5.      Când a fost acel moment de declic în care ai spus ”Gata, de mâine nu mai am scuză!”, „Nu mai încep nimic de luni, ci de acum”?! 

 Acel moment a apărut în urmă cu 7 ani, mai exact pe data de 1 iulie (într-o vineri). Nu am putut uita acea zi, fiindcă atunci a început transformarea mea: nu doar fizică ci și legată de gândire. Atunci a fost pentru prima dată când am pășit într-o sală de fitness, din nevoia de a face mișcare, dar și pentru că nu eram mulțumită de felul în care arătam. A fost cea mai bună decizie luată vreodată pentru care acum îmi sunt recunoscătoare. 
  
  
 6.      Cât de mult contează imaginea în lumea în care trăim? 
 Din păcate, în ziua de azi se pune un accent foarte mare pe felul în care arătăm și mai puțin pe alte calități care contează cu adevărat. Se promovează perfecțiunea, însă ea din păcate nu există cu adevărat. 


 Din punctul meu de vedere, imaginea are un rol destul de important, iar acest lucru se va vedea în comportamentul pe care îl avem de zi cu zi. Întotdeauna o persoană mulțumită de felul în care arată va avea mai multă încredere în ea și îi va fi mai ușor să lege anumite relații cu cei din jurul ei și să se afirme. 
  
 Ca și sfat, aș putea să recomand să ne acceptăm așa cum suntem, să nu ne mai comparăm cu alte persoane aparent perfecte, iar dacă avem o nemulțumire legată de felul în care arătăm să facem ceva în sensul acesta și să nu ne plângem de milă. 
  
  
 7.      Care e mâncarea ta preferată, gătești? 

 Având în vedere programul încărcat pe care îl am, încerc să fac rețete simple și gustoase totodată care să nu îmi ocupe prea mult timp. Îmi place întotdeauna să găsesc alternative sănătoase la mâncărurile care ne pun sănătatea și silueta în pericol. Unele din mâncărurile mele preferate sunt: pizza din blat de conopidă, brownie din cartof dulce, cheesecake proteic etc..  
  
  
 8.      Unii spun că o viată plină de restricții nu e o existență dezirabilă. Ce le-ai răspunde? 
 Mie personal nu îmi place să îmi creez restricții pentru că atunci apar frustrările și riscăm să ne abatem de la plan. Consider că măsura și echilibrul sunt secretul unei vieți sănătoase. Nu zice nimeni să nu gustăm din prăjitura preferată, atâta timp cât nu mâncăm o tavă întreagă.  
  

 9. Ce sfat le dai persoanelor care vor să meargă la sală? 
 Le sfătuiesc să nu mai amâne acest moment și să înceapă de acum, nu de luni, nu de la 1 ianuarie sau într-o zi cu o anume semnificație. Totodată le recomand să apeleze cu încredere la serviciile unui personal trainer deoarece acesta va juca un rol important în atingerea obiectivelor pe care aceștia și le-au propus, va eficientiza timpul și va reduce riscul eventualelor accidentări. 

  
Personal, mi-am dat demisia de la actualul loc de muncă pentru a mă dedica întru totul acestui domeniu și de a îi ajuta și motiva și pe alți oameni să facă cât mai multă mișcare și să adopte un stil de viață sănătos. Am renunțat la meseria de contabil pentru a deveni personal trainer. 

11. Spune-ne unde te putem găsi? 
  
În sala de fitness, desigur, iar în mediul online pe Instagram: @romina.fitness_ dcdar și pe pagina de Facebook „Romina Neacșu Fitness”
  
 12.      Carte, muzică, artist... 

Îmi place foarte mult să citesc și prefer romanele polițiste. Muzica deasemenea ocupă un loc foarte important și nu lipsește în timpul antrenamentelor. Nu am un artist preferat.
  


  

  
  

facebook whatsapp twitter pinterest
PARTENERI
PREMIUM

Mai multe 

România la CENTENAR. 100 DE ANI de la MAREA UNIRE