Antena Căutare

Antena 2, "Micul gigant" al Intact Media Group

Chiar daca se numeste Antena 2, a fost cel de-al patrulea post tv lansat in Intact Media Group. A intrat in top zece televiziuni in luna februarie, la nici trei ani de cand a emis prima data, si isi mentine pozitia si in luna martie

Antena 2 isi serbeaza ziua maine, la 8 aprilie, in Saptamana Luminata, cu un spectacol in direct ale carui conceptie, realizare si productie apartin echipei Antena 2, asa cum sunt toate emisiunile acestui post. Iar datele de audienta o confirma: Antena 2 il are pe "vino-ncoa": daca in 2007, in medie, 16.000 de romani se uitau la Antena 2 in prime-time, in 2010, in primele trei luni ale anului, in acelasi interval orar, in medie 107.000 de telespectatori priveau programele postului.

PRIMUL INVITAT LA AGENTUL VIP
La 9 aprilie 2007 a inceput sa emita in eter Antena 2, al patrulea post tv din cadrul Intact Media Group (dupa Antena 1, Antena 3 si Euforia TV), avandu-l in postul de director pe Mihai Gadea (foto), un tanar realizator de talk-show-uri, si ca vedete de prime-time cativa oameni cu renume intre gazetari, dar fara nici o experienta in televiziune, cum e cazul lui Cristi Brancu, Victor Ciutacu sau, cateva luni mai tarziu, a lui Mihai Morar.

Pariul initial a fost castigat de cei care au mizat pe echipa fara experienta: Mihai Gadea a marturisit intr-un interviu ca in 2007, cand a acceptat sa fie directorul a ceea ce urma sa fie Antena 2, nu stia foarte bine nici cum se face un buget. Dupa trei ani de manageriat, concluzia lui este ca, daca vrei sa lansezi un post tv nou si sa te bucuri de simpatia telespectatorilor, trebuie sa vrei sa dovedesti ca meriti increderea care ti s-a acordat, sa fii pasionat de munca pe care o faci si, uneori, sa iei decizii cu inima, nu doar cu mintea.

La nivelul target-ului all urban, in anul 2007, Antena 2 se afla pe locul 27 in ierarhia canalelor tv de pe piata(prime time), cu un rating mediu de 0,2%, o cota de piata de 0,5% si 16.000 de telespectatori. In 2009, Antena 2 a ajuns in primele 20 canale tv, cu o medie de 68.000 de telespectatori. In primele trei luni ale lui 2010, Antena 2 are un rating de 0,9%, o cota de piata de 2,1%, coordonate ce corespund unui numar mediu de 107.000 telespectatori.

Dupa mediile realizate in luna februarie in prime time, Antena 2 urca in top 10 audiente si isi pastreaza locul si in luna martie, arata un comunicat al Antenei 2.

Asa ca la 8 aprilie, de la 19:30, "micul gigant", asa cum este alintata Antena 2 in Intact Media Group, are in program o sarbatoare cu si despre vedete. Este vorba despre o emisiune asa cum n-a mai fost, in care vor fi interpretate cele mai fredonate refrene romanesti din 1990 si pana in prezent si multe dintre cele mai aclamate si amuzante momente din filme si piese de teatru. Fiecare vedeta a postului va fi prezenta si pregatita pentru un show in direct, poate cel mai dificil din viata lor. (Sursa: GFK Romania, Copyright: ARMADATA; Target: All Urban).

La nivelul target-ului all urban, in anul 2007 Antena 2 se afla pe locul 30 in ierarhia canalelor tv de pe piata (whole day), cu un rating mediu de 0,1%, o cota de piata de 0,5% si 7.000 telespectatori. In 2009 Antena 2 a ajuns in primele 20 canale tv, mai precis pe locul 18, Antena 2 triplandu-si practic audienta.


Sursa, text si foto: jurnalul.ro

Campania sociala "SOS! Copilaria" a strans peste 50.000 de euro... GSP TV: Ousmane N'Doye la FootbALL Inclusive...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x