Antena Căutare

"Mireasa pentru fiul meu", "Acces Direct" si "Un show pacatos", pe primele locuri in preferintele telespectatorilor!

Ieri, telespectatorii au ramas alaturi de Antena 1, incepand ziua cu Observatorul de dimineata, program situat pe primul loc in clasamentul audientelor la nivelul targetului 15-54 urban . Mai tarziu, cei de acasa au fost invitati din nou in lumea concurentilor “Mireasa pentru fiul meu”, unde au zabovit pana la ora 16.00, cand Oana Frigescu le-a adus cele mai importante stiri ale zilei. Atat editia de dupa-amiaza a reality-showului “Mireasa pentru fiul meu”, cat si “Observator 16” s-au impus ieri lider de piata la nivelul targetului comercial al postului, 15-54 urban, dar si la nivelul targetului all urban.

Dupa Observator, ziua a continuat alaturi de Simona Gherghe si "Acces Direct", urmatorul program oferit de Antena 1, clasat pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor din mediul urban, dar si de la nivelul targetului 15-54 urban. Seara, "Un show pacatos" a revenit cu cele mai picante si savuroase subiecte, intr-o editie de top, de primul loc in top. Emisiunea campionului noptilor albe s-a impus lider de piata la nivelul targetului all urban, dar si 15-54 urban.

Astfel, emisiunea "Mireasa pentru fiul meu" a fost lider de piata in slotul 14:00-16:00, cu un rating de 3,7 % si o cota de piata de 13,3 %, analizand preferintele telespectatorilor din mediul urban. Pe locul doi, s-a clasat postul Antena 3 cu un rating de 3,1 % si 11 % share. Emisiunea moderata de Mirela Boureanu Vaida s-a situat pe primul loc in topul audientelor si la nivelul targetului 15-54 urban cu 3 procente rating si 13,2% share. In timpul editiei de ieri, concurentii au discutat despre relatiile din concurs, dar si despre cele mai recente conflicte aparute in casa "Mireasa pentru fiul meu".

Si "Acces Direct" s-a situat ieri pe primul loc in clasamentul audientelor, inregistrand la nivelul targetului all urban, un rating mediu de 6,2 procente si o cota de piata de 15,9 %, pe locul secund clasandu-se Pro Tv, cu un rating mediu de 4,6 procente si 11,7 % share. La nivelul targetului 15-54 urban, "Acces Direct" a inregistrat 4,7% rating si 14,1% share, ocupand, astfel, prima pozitie in clasamentul audientelor.

Alaturi de "Acces Direct", cei de acasa s-au bucurat de imagini de senzatie de la petrecerea Vioricai din Clejani, organizata cu ocazia zilei de nastere si au sarbatorit ziua de nastere a lui Constantin Enceanu, cantaretul fiind intampinat in platoul emisiunii cu tort si multe alte surprize. Tot ieri, au fost dezvaluite noi detalii legate de recentul scandal in care este implicata Carmen Serban.

Dezbaterea incendiara cu privire la Carmen Serban a continuat si la "Un show pacatos", emisiunea campionului noptilor albe impunandu-se lider de piata atat la nivelul targetului all urban, cat si la nivelul targetului comercial al postului Antena 1, 15-54 urban. Astfel, "Un show pacatos" a inregistrat in intervalul orar 22:59-01:45, la nivelul targetului all urban, o audienta de 2,6 % si o cota de piata de 11,8 %, in vreme ce postul Kanal D a inregistrat pe acelasi slot orar un rating de 2,2 % si o cota de piata de 9,9 %.

Sursa: Kantar Media

Blondele, invingatoare in emisiunea lui Dan Negru! Au plecat acasa cu 74 de milioane!... Concurentii X Factor le-au cantat iubirea bucurestenilor...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x