Antena Căutare

Peste 2,4 milioane de telespectatori au urmarit aseara Next Star

Zi extraordinara ieri pentru Antena 1. Urmarind in numar foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact in fruntea clasamentului de audienta atat la nivelul intregii zile, cat si in prime time, in randul publicului din mediul urban.

Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.9% si o cota de piata de 16.3% pe targetul urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda, cu un rating mediu de 3.3% si 13.9% cota de piata. In medie, peste 685 000 de telespectatori la nivel national au urmarit ieri Antena 1, intreaga zi.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

WHOLE DAY (02:00-26:00)

Antena 1

3.9

16.3

410

Pro TV

3.3

13.9

351

Si in Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai multi romani care locuiesc in mediul urban inregistrand un rating mediu de 9.1% si 17.9% cota de piata, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda. In medie, peste 958 000 de telespectatori la nivel urban urmareau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

PRIME TIME (19:00-23:00)

Antena 1

9.1

17.9

958

Pro TV

9

17.7

949

Cea de-a cincea editie a emisiunii “Next Star” a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentata de Dan Negru impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din mediul urban, cat si la nivel national.

Astfel, emisiunea prezentata de Dan Negru a inregistrat aseara un rating mediu de 10.6% si o cota de piata de 19.9% pe segmentul all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda, cu doar 8.9% rating si 16.7% cota de piata.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

NEXT STAR (20:28-23:03)

Antena 1

10.6

19.9

1112

Pro TV

8.9

16.7

930

Si la nivel national, Next Star a fost prima optiune a celor mai multi romani, emisiunea lui Negru fiind urmarita, in medie de 1 795 000 de telespectatori, inregistrand un rating mediu de 9.4% si 17.6% cota de piata. Pozitia secunda in topul audientelor a fost ocupata tot de Pro Tv.

National

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

NEXT STAR (20:28-23:03)

Antena 1

9.4

17.6

1795

Pro TV

9.3

17.3

1771

In minutul de aur, 22:12, peste 2 447 000 de telespectatori la nivel national urmareau momentul perechii formate din Maria si Dragos, dansatori profesionisti, ale caror miscari gratioase, atitudine si determinare au facut ca juratii show-ului sa ramana muti de adminratie, in vreme ce mai putin de jumatate urmareau programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

22:12

12.9

24.4

2447

6.7

12.7

1270

Unul dintre cele mai puternice branduri in randul jurnalelor de stiri din Romania, Observatorul si-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor. Observatorul diminetii, Observator 13 si Observator 16 s-au impus ca lider detasat de audienta, atat pe targetul comercial, cat si in randul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul diminetii a inregistrat ieri un rating mediu de 3% si 28.7% cota de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a inregistrat la nivelul aceluiasi target, 18-49 urban, si in acelasi interval orar un rating mediu de 2.5% si 24.6% cota de piata.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-07:59)

Antena 1

3

28.7

165

Pro TV

2.5

24.6

141

Observatorul orei 16 a fost si el preferatul publicului, inregistrand un rating mediu de 2.8% si o cota de piata de 15.9% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban. Pozitia secunda a fost ocupata de Prima TV, pentru ca Pro TV sa ocupe abia cea de-a treia pozitie in clasamentul audientelor.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATOR 16 (16:00-16:56)

Antena 1

2.8

15.9

156

Prima TV

1.4

8.2

80

Pro TV

1.3

7.6

74

Romanii au urmarit in numar foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cat si la nivel urban si national. Emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida a inregistrat ieri, in cel de-al doilea interval de difuzare, o cota de piata de 20.3% si un rating mediu de 3.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D, cu o rating mediu de doar 1.1% si 6.9% share.

Atentie, se filmeaza! Duminica la SuperBingo Metropolis ai o editie de cinci stele!... Vrei sa ajungi pe scena? Vino la castingurile Romania Danseaza din orasul tau!...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe Marti, 16.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x