Live acumAcces Direct
Prime Time 20:00iUmor

Neatza cu Răzvan și Dani și Observator, prima alegere a telespectatorilor

Tot mai mulți telespectatori aleg să își înceapă diminețile alături de cea mai veselă gașcă de matinali, care, după o săptămână maraton de transmisii live au reușit să se păstreze în topul preferințelor celor de acasă.

Dani Oțil și Răzvan Simion

Luni, 2 noiembrie, Neatza cu Răzvan și Dani s-a clasat pe primul loc la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani. În intervalul 07:59 – 12:00, show-ul a înregistrat o audienţă medie de 2,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 25,3%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra doar 1,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,4%.

În ceea ce privește știrile, românii au ales ca la prima oră a dimineții să se informeze din jurnalul Observator matinal, prezentat de Iuliana Pepene, ce s-a clasat ca lider de piață pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Observatorul dimineții a fost cel mai urmărit program al intervalului 05:57-07:59, cu o medie pe publicul comercial de 2,4 puncte de rating și 34,1 % cota de piață.

Și Observatorul orei 16, prezentat de Mihaela Călin a fost pe primul loc în preferințele românilor, ocupând topul audiențelor pe toate categoriile de public. Observatorul orei 16 a fost cel mai urmărit program al intervalului, cu o medie pe publicul comercial de 2 puncte de rating și 15,2 % cota de piață, în timp ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 1,7 puncte de rating și 12,7 % cota de piață. 3,3 puncte de rating și 13,9 % cota de piață a obținut Observatorul orei 16 la nivelul publicului din mediul urban, pe locul al doilea clasându-se Kanal D cu o medie de 2,5 puncte de rating și 10,6 % cota de piață.

Raportul se păstrează și la nivelul întregii populații a țării, cu Antena 1 pe primul loc cu o medie de 3,8 puncte de rating și 15 % cota de piață, urmată de Kanal D cu 3,6 puncte de rating și 14,4 procente din cota de piață.

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 2 noiembrie 2019