Antena Căutare

Articole despre gfk romania

Observator16 a fost lider de piata in luna iulie!

Observator16 a fost lider de piata in luna iulie!

Programul de stiri Observator16, difuzat pe Antena 1, a fost lider de piata in perioada 1-29 iulie, de luni pana vineri, in cadrul publicului din mediul urban, cu varste cuprinse intre 15 si 54 de ani, conform datelor furnizate de GFK Romania.

Marti, 02.08.2011, 00:00
Antena 3, lider in topul televiziunilor informative

Antena 3, lider in topul televiziunilor informative

La 6 ani de existenta, Antena 3 e cea mai buna din clasa ei, adica a televiziunilor de stiri. Pentru a doua luna consecutiv, este lider in topul canalelor tv informative. Iar in topul general are medalia de bronz, imediat dupa cele mai puternice televiziuni generaliste de pe piata.

Vineri, 01.07.2011, 00:00
Romanii renunta la deodorant, sapun si pasta de dinti, pe criza

Romanii renunta la deodorant, sapun si pasta de dinti, pe criza

Deodorantele, samponul, pasta de dinti si sapunul sunt principalele bunuri de larg consum la care renunta romanii pe timp de criza. Dupa produsele de igiena persoanla, in top urmeaza ciocolata si bauturile. De partea cealalta, alimentele si articolele pentru ingrijirea locuintei au inregistrat cele mai mici pierderi, informeaza un comunicat al GfK Romania.

Joi, 03.03.2011, 00:00
Antena 3, lider de stiri in data de 15 februarie

Antena 3, lider de stiri in data de 15 februarie

Antena 3 a fost din nou lider in nisa televiziunilor de stiri si talk-show in data de 15 februarie, ziua in care s-a derulat o criza politica ce putea determina schimbarea Premierului Emil Boc

Miercuri, 16.02.2011, 00:00
Antena 3, performera lunii ianuarie

Antena 3, performera lunii ianuarie

In luna ianuarie, Antena3 a obtinut primele 4 pozitii din Top 5 emisiuni de talk show si dezbatere din Romania.

Joi, 03.02.2011, 00:00
Intact Media Group, mai puternic in 2010 ‎

Intact Media Group, mai puternic in 2010 ‎

2010, un an greu pentru media din Romania, a fost unul plin de performanţe pentru televiziunile Intact Media Group. Conform datelor de audienta furnizate de GFK Romania, posturile trustului au devenit mai puternice in 2010 comparativ cu anul precedent

Luni, 24.01.2011, 06:40
Compania Kantar Media Audiences va masura audientele tv in perioada 2012-2015

Compania Kantar Media Audiences va masura audientele tv in perioada 2012-2015

Kantar Media Audiences va asigura masurarea audientelor tv in perioada 2012-2015, compania fiind desemnata castigatoare la licitatia organizata pentru alegerea furnizorului unic pentru Serviciul National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV), transmite Mediafax

Marti, 18.01.2011, 00:00
Antena 1 lider de piata pe trei tronsoane orare in Ajunul Craciunului

Antena 1 lider de piata pe trei tronsoane orare in Ajunul Craciunului

Conform datelor GFK România, Antena 1 a fost leader incontestabil de audienta in seara de Ajun cu emisiunea “Craciun cu Nae si Vasile”. Minutul de aur a fost inregistrat la 22:05 cand 1.287.000 de români din mediul urban vizionau programul Antenei 1

Luni, 27.12.2010, 00:00
Studiu: Romanii cred ca economiile isi pierd valoarea in banci

Studiu: Romanii cred ca economiile isi pierd valoarea in banci

Romanii economisesc mai putin, cred ca dobanzile la depozite sunt prea mici, sunt putin in­for­mati in legatura cu sistemul ban­car si nu cunosc rolul Fondului de Garantare a Depozitelor in Sistemul Bancar. Aces­tea sunt cateva dintre concluziile celui mai recent studiu GfK Romania realizat la solicitarea FGDSB, in perioada octombrie-noiembrie 2010.

Marti, 14.12.2010, 00:00
Antena3, lider de piata in ziua grevei

Antena3, lider de piata in ziua grevei

Conform GFK Romania, postul de televiziune Antena3 a fost lider de piata in data de 1 iunie, ziua grevei generale din Romania, in randul publicului din mediul urban cu varsta de peste 18 ani, pe intervalul orar 20.00-23.00, timp in care s-au difuzat emisiunile Stirea Zilei cu Gabriela Vranceanu Firea si Sinteza Zilei cu Mihai Gadea

Miercuri, 02.06.2010, 00:00
Tinerii, intre gadget si Second Life

Tinerii, intre gadget si Second Life

Tinerii cu varste cuprinse intre 15 si 20 de ani percep tehnologia ca pe ceva obligatoriu pentru timpurile noastre, cele mai importante repere ale lor fiind telefonul mobil, playerul mp3 si computerul cu acces la Internet, se arata intr-un studiu Gfk Romania.

Luni, 03.05.2010, 00:00
ANTENA 3, crestere in primul trimestru din  2010

ANTENA 3, crestere in primul trimestru din 2010

Postul de televiziune Antena 3 a inregistrat in primul trimestru din 2010 o crestere a cotei de piata cu 10% fata de primul trimestru al anului trecut, conform datelor de audienta furnizate de GFK Romania, pentru publicul din mediul urban de peste 18 ani. Astfel, in primul trimestru al anului 2010, Antena3 are o cota de piata de 4.6 % fata de 4.2% cat inregistra in primul trimestru din 2009

Marti, 13.04.2010, 00:00
x