Antena Căutare

(P) Cumpărături direct de pe mobil – 45% dintre consumatori cumpără exclusiv din spațiul digital în 2024

Magazinele mobile din mediul digital au înregistrat vânzări cifrate la 2.2 trilioane de dolari în 2024, pe fondul creșterii numărului utilizatorilor de dispozitive mobile și al aplicațiilor de mobil ale comercianților.

(P) Cumpărături direct de pe mobil – 45% dintre consumatori cumpără exclusiv din spațiul digital în 2024
(P) Cumpărături direct de pe mobil – 45% dintre consumatori cumpără exclusiv din spațiul digital în 2024

Piața aplicațiilor de mobil număra la începutul anului 2024 peste 8.93 milioane pentru toate sistemele de operare disponibile la nivel global. Multe dintre aceste aplicații conțin coduri promo, vouchere și cupoane de reducere, precum cele prezentate pe pagina promo-codes.ro, acestea fiind o sursă de avantaje pentru cei care caută să economisească.

În timp ce 83% dintre posesorii unui dispozitiv mobil (6.93 miliarde) au efectuat în mod ocazional achiziții online, 45% dintre aceștia cumpără doar din magazinele digitale. Lipsa compatibilității site-ului cu smartphone-urile și tabletele sau a unei aplicații dedicate de mobil reprezintă motivul pentru care 59% dintre consumatori părăsesc site-ul fără a face o achiziție.

Cât de importantă este optimizarea site-ului comerciantului pentru accesarea de pe dispozitivele mobile?

Consumatorii sunt dornici ca site-urile din sectorul comerțului electronic pe care le accesează să fie optimizate pentru tabletă și smartphone. Un procent de 58% dintre consumatori preferă acele site-uri de mobil ori aplicații care le rețin preferințele de cumpărare, considerând această caracteristică determinantă pentru continuarea sesiunii de achiziții.

În timp ce 50% dintre consumatori cumpără folosind aplicația mobilă, restul de 50% preferă site-ul mobil (navigarea din browser). Lipsa optimizării site-ului este principalul motiv pentru care consumatorul renunță la cumpărături. 53.8% dintre cei care se ocupă de designul aplicațiilor pentru mobil consideră că site-urile care nu sunt optimizate pentru toate sistemele de operate portabile determină o nouă operațiune de redesign.

Aproximativ 32% dintre comercianții care dețin afaceri mici în mediul virtual deja și-au lansat o aplicație pentru mobil, iar 42% dintre cei care încă nu au lansat încă o aplicație plănuiesc acest lucru în viitorul apropiat. Opțiunea de cumpărare de pe mobil este esențială pentru 59% dintre consumatori.

De asemenea, peste 90% dintre cei care cumpără pe mobil apreciază cupoanele de reduceri, așa cum sunt ofertele de tip cod reducere Samsung și cumpără după verificarea recenziilor și compararea prețurilor.

Cât de mult sunt apreciate cupoanele de reduceri integrate în aplicațiile de mobil în 2024?

Procentul celor sunt interesați de voucherele de reducere a crescut până la 88% în ultimii ani. Aproximativ 83% dintre aceștia consideră codurile promoționale extrem de importante în determinarea comportamentului lor la cumpărături.

Implementarea acestor cupoane în aplicațiile mobile sau pe site-urile optimizate pentru tabletă și smartphone contribuie la accelerarea achiziției pentru 30% dintre acești consumatori. Așadar, atât optimizarea site-ului, cât și integrarea cupoanelor de reduceri reprezintă caracteristici esențiale pentru creșterea vânzărilor și atragerea consumatorilor în 2024.

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 6: Tartă Tatin cu cremă chantilly
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 6: Tartă Tatin cu cremă chantilly Marti, 07.05.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x