O veste recentă despre Facebook nu prea bucură utilizatorii! Dacă modificarea va intra în vigoare, milioane de oameni vor avea de suferit!
Facebook testează introducerea reclamelor în cadrul serviciului de comunicare Messenger, primele simulări urmând să aibă loc în următoarele săptămâni în Australia și Thailanda, scriu engadget.com și theverge.com.
Anunțată în urmă cu un an de zile pe rețelele de socializare, această formă de publicitate are rolul de a-i face pe utilizatori să interacționeze mai ușor cu branduri cunoscute pe canalul de Messenger, potrivit celor de la Facebook, care însă nu au indicat când vor lansa această funcționalitate la nivel internațional.
Momentan, simulările vor avea rolul de a vedea cum funcționează această modalitate de publicitate și mai ales care va fi feedback-ul utilizatorilor serviciului Messenger, în condițiile în care, probabil, Facebook caută modalități de a obține avantaje în acest sens ținând cont de cei peste 1 miliard de utilizatori care folosesc această aplicație, arată Agerpres.
Tot joi, rețeaua de socializare Facebook a introdus un nou design al paginii dedicată opțiunilor și setărilor de confidențialitate, în încercarea de a o face mai ușor accesibilă. Noua versiune, care este mai prietenoasă pentru utilizatori, include 32 de ghiduri interactive în 44 de limbi străine.
Schimbări! Facebook va avea o secţiune de conţinut disponibil doar 24 de ore. „Apoi tot conținutul va fi șters automat!”... Cele mai bune laptopuri accesibile ca preț...