Din imagini, se observa clar ca Logan 2 este mai mare decat modelul actual, ceea ce confirma intr-un fel ipoteza utilizarii platformei Renault Fluence. De asemenea, in ciuda camuflajului, la partea frontala se vad fragmente ale calandrului si ale blocurilor optice, ce par a respecta noua linie de design, inaugurata de Lodgy, primul monovolum din istoria marcii, ce a fost lansat in cadrul Salonului Auto de la Geneva 2012, si, apoi, preluata de utilitara Dacia Dokker, ce va vedea lumina zilei la "Mondialul Automobilului" de la Paris, din aceasta toamna. Si din lateral, masina pare mai mare, iar foarte interesanta este inclinatia lunetei, ce tradeaza un design actual, dinamic, si mai putin patratos.
Iar spatele inalt tradeaza un portbagaj incapator, poate chiar mai mare decat la Logan I. Totodata, nu pot fi trecute cu vedere blocurile optice spate, aparent, conturate cu un fel de "ochelar" cromat, si care nu mai sunt verticale, ca in prezent, ci orizontale, trecand probabil si pe capota portbagajului.
In ceea ce priveste motorizarile lui Logan 2, diesel-ul 1.5 dCi nu va lipsi cu siguranta. Si, cine stie, avand in vedere 1.2-ul turbo pe benzina de pe Lodgy, poate va exista si un Logan mai sportiv.
A doua generatie Logan va vedea lumina zilei, cel mai probabil, la Salonul de la Geneva 2013, dar nu este exclusa si prezentarea unui concept la Paris.
Foto: autoblog.it