Antena Căutare

Happy Channel, lider de audiență în Day Time, Access și Whole Day

Happy Channel a ocupat, ieri (24 octombrie), primul loc în clasamentul televiziunilor pentru femei, target femei cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, mediul urban, după ce a înregistrat audiențe aproape duble față de competitorul principal. Astfel, în intervalul 02.00-26.00, Happy Channel a obținut 0,4 puncte de rating și 2,1% cotă de piață, în timp ce PRO 2 a avut 0,2 puncte de rating și 1,1% cotă de piață.

Happy Channel a ocupat, ieri (24 octombrie), primul loc în clasamentul televiziunilor pentru femei, target femei cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, mediul urban, după ce a înregistrat audiențe aproape duble față de competitorul principal. Astfel, în intervalul 02.00-26.00, Happy Channel a obținut 0,4 puncte de rating și 2,1% cotă de piață, în timp ce PRO 2 a avut 0,2 puncte de rating și 1,1% cotă de piață.

Happy Channel s-a impus ieri în topul televiziunilor dedicate femeilor, fiind lider de audiență în Day Time, Access și Whole Day. Pe segmentul Day Time (10.00-16.00), Happy Channel a înregistrat 0,5 puncte de rating și 3,2% cotă de piață, clasând pe poziția secundă postul PRO 2, cu rezultatele 0,2 puncte de rating și 1,3% cotă de piață.

În Access (16.00-19.00), Happy Channel a fost lider absolut de audiență pe nișa posturilor pentru femei, după ce a obținut 1 punct rating și 4,1% cotă de piață. Locul al doilea a fost ocupat de PRO Gold (0,2 puncte de rating și 0,7% cotă de piață). În intervalul Access, Happy Channel s-a regăsit pe poziția a patra în top all channels la nivelul targetului comercial femei cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, mediul urban.

Serialul “Feriha”, difuzat între 17.00-18.00, la Happy Channel, a fost lider de audiență pe nișa posturilor pentru femei, având 0.9 puncte de rating și 4,1% cotă de piață, surclasând postul PRO Gold (0,2 puncte de rating și 0,7% cotă de piață).

Happy Channel s-a impus și pe intervalul orar 18.01-19.00, când telespectatorii au urmărit un nou episod din cel de-al treilea sezon al serialului turcesc “Elif”, cu rezultatele 1 punct de rating și 3,7% cotă de piață. Poziția a doua a fost ocupată de PRO 2 (0,3 puncte de rating și 1,2% cotă de piață).

O grămadă de caramele”, serial realizat de Ruxandra Ion pentru postul de televiziune Happy Channel, difuzat luni și marți, de la ora 19.00, a fost ieri din nou lider de audiență pe nișa posturilor de televiziune, înregistrând 0,8 puncte de rating și 2,3% cotă de piață.

Producțiile “Elif”, “Feriha” și “O grămadă de caramele” au situat Happy Channel pe locul al cincilea în top all channels, la nivelul targetului comercial Femei 18-49 de ani, mediul urban. În curând, telespectatorii vor putea urmări în exclusivitate la postul de televiziune Happy Channel cel mai nou blockbuster turces, “Intrusul” (“Insider”). Fii cu ochii pe Happy!

Bilanţ ISU în Bucureşti, de-a dreptul îngrijorător! Două persoane rănite, 128 de copaci doborâţi de vânt, 72 de maşini a... Cine spune că o vizită la muzeu este plictisitoare? Ea îți poate da fiori pe șira spinării, mai ales când aproape ești l...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 6: Tartă Tatin cu cremă chantilly
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 6: Tartă Tatin cu cremă chantilly Marti, 07.05.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x