Cancan, Jurnalul National si Gandul sunt singurele ziare generaliste care inregistreaza o usoara crestere a numarului de cititori inregistrati, in medie pe editie, in ultimul val al Studiului National de Audienta, aferent perioadei ianuarie 2010-ianuarie 2011, comparativ cu valul precedent (octombrie 2009-octombrie 2010. Liderii de audienta, Click si Libertatea, raman in topul audientelor de presa scrisa, dar si ele pierd cititori, la fel cum se intampla cu cele mai multe ziare generaliste si de sport, informeaza Hotnews.
Marti, 22.03.2011, 00:00„Financiarul” este singurul cotidian de afaceri care a consemnat cresterea numarului de cititori, pe o piata in scadere, potrivit celui mai recent val al SNA al BRAT, ce masoara audienta in perioada 13 aprilie 2009-18 aprilie 2010. Potrivit SNA, „Financiarul”, cotidian de business al Intact Media Group, a punctat o crestere de 2% al numarului de cititori fata de valul anterior al SNA, ajungand pana la 160.000 de cititori in medie pe aparitie.
Joi, 01.07.2010, 00:00Potrivit celor mai recente raportari ale Studiului National de Audienta (SNA), pentru ianuarie 2009-ianuarie 2010, piata presei economice (cotidiene si saptamanale) insumeaza o audienta de 1.029.000 de cititori in medie pe aparitie.
Luni, 10.05.2010, 00:00