Concurența dintre cele 20 de pretentente la inima noului burlac de la Antena 1 are de ce să fie acerbă. Show-ul debutează pe joi, 15 ianuarie, de la 20:30, la Antena 1.
Andrei nu este doar un tânăr foarte atrăgător, ci și foarte ambițios, care se poate lăuda cu o carieră în domeniul modellingului și al advertising-ului.
„Celmaitare este un studio de creație publicitară, înființat în 2010. Este diferit, la fel cum trebuie să fie și imaginea unei afaceri în această piață suprasaturată de ofertă și îmi dă șansa să mă concentrez pe o altă pasiune a mea, web design-ul”, a declarat Andrei.
Până să fie antreprenor, Andrei și-a petrecut mulți ani din viață în lumea fascinantă, dar mereu pe fugă, a modei. A ajuns să fie model dintr-o întâmplare fericită, când un bun prieten l-a luat cu el la un casting, dar s-a dovedit a fi născut pentru lumina reflectoarelor. A călătorit în aproape toată lumea, mai puțin în Africa și Australia. „Cel mai mult mi-au plăcut Londra și New York, unde am și petrecut mai mult de doi ani.
Îmi place agitația si faptul că tot timpul se întâmplă lucruri noi, apar oportunități și nu intervine monotonia”, de-a lungul timpului, protagonistul show-ului „Burlacul” de la Antena 1 a jucat în peste 30 de reclame și a fost imaginea unor branduri internaționale consacrate.
„Am fost și sunt imaginea multor companii, multe dintre ele foarte cunoscute în țările lor de origine, dar să enumerăm câteva: Guess, Diesel, Armani, Rocco Barocco, Grey Goose, Marlboro, Mexx, Iceberg, Esprit, Wella, Sloggi, Ford, Cavalli Class, Fabi Shoes”, a mărturisit Andrei.
Andrei Andrei este bun prieten de peste 10 ani cu Victor Slav și Bogdan Vlădău. Cei trei își împărtășesc pe site-ul fiitare.ro experiența acumulată de-a lungul multor ani în care au practicat fitnesul.
„Pentru că foarte multă lume ne-a pus întrebări legate de menținerea în formă, conceptul website-ului a apărut în mod natural, ca o metodă de promovare a stilului de viață sănătos. Fiitare.ro nu se reduce doar la experiența noastră, ci vrem să oferim posibilitatea tuturor persoanelor care au autoritate în domeniu să-și împărtășească, la rândul lor, cunoștințele”, a declarat „Burlacul” de la Antena 1.