Lunea și marțea sunt serile în care românii sunt cu ochii pe chefii Scărlătescu, Dumitrescu și Bontea. Emisiunea „Chefi la cuțite” a fost și aseara lider detașat de piață, astfel că nu a avut rival pe nicio categorie de public, a înregistrat un record de audiență și aproape două milioane de telespectatori din toată țara au urmărit programul în minutul de maximă audiență de la 21.20.
Nu mai puțin de 14,5 puncte de rating și 34,7 % cota de piață a obținut emisiunea „Chefi la cuțite”, pe publicul comercial, în minutul de aur de la 22.17, atunci când următorul clasat, Pro Tv, avea 4,8 puncte de rating și 11,4 % cota de piață.
Emisiunea „Chefi la cuțite” se află pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor din toate categoriile de public. Așa se face că luni seara în intervalul orar 20.29 - 23.35, Antena 1 a fost lider de audiență cu o medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de 11 puncte de rating și 28,6 % cota de piață, acesta fiind un record de audiență pentru show, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 6,1 puncte de rating și 15,9 procente din cota de piață. La orașe, Antena 1 a condus topul audiențelor cu o medie de 7,9 puncte de rating și 18 % cota de piață, urmată de Kanal D cu 5,1 puncte de rating și 11,7 % cota de piață și Pro Tv pe locul al treilea cu 5 puncte de rating și 11,4 % cota de piață. La nivelul întregii populații a țării, „Chefi la cuțite” a fost cel mai urmărit program cu o audiență medie de 6,8 puncte de rating și 16,7 % cota de piață, în vreme ce pe locul al doilea se situa Kanal D cu 5 puncte de rating și 12,4 % cota de piață, iar pe locul al treilea Pro Tv cu 4,7 puncte de rating și 11,5 % cota de piață.
Antena 1 a fost lider de piață luni, 3 octombrie, și în prime time (intervalul cuprins între orele 19.00 – 23.00), pe toate categoriile de public, cu o medie la nivelul publicului comercial de 9 puncte de rating și 24,7 % cota de piață.