Live acumNeatza cu Razvan si Dani
Prime Time 20:30Poftiţi pe la noi: Poftiţi la circ

Chefi la cuţite, din nou lider de audienţă. Competiția continuă cu noi provocări, Gina le va face o nouă surpriză

Luni seara telespectatorii au fost cu ochii pe confruntarea de la Chefi la cuţite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivelul publicului urban.

Chefi la cuţite, din nou lider de audienţă. Competiția continuă cu noi provocări. Gina le va face o nouă surpriză

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 10 puncte de rating și o cotă de piață de 26.6%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 8.6 puncte de rating și 23% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 9.3 puncte de rating si 20 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21:17, peste 2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau competiţia Chefi la cuțite.

Chefi la cuţite, din nou lider de audienţă. Competiția continuă cu noi provocări, Gina le va face o nouă surpriză

Chefi la cuțite, de luni până miercuri, de la 20.30, la Antena 1

După o seară grea, în care chef Florin Dumitrescu l-a pierdut pe Vincet, competiția continuă la Chefi la cuțite cu noi provocări. Gina le va face din nou o surpriză dezvăluind tema confruntării din această seară, iar spiritele se vor încinge pe loc. Drumul spre etapele finale este tot mai greu, oboseala acumulată își spune cuvântul, presiune este uriașă și cea mai mică greșeală poate duce la eliminare. Telespectatorii vor afla cine va fi mai aproape cu un pas de câștigarea marelui titlu Chefi la cuțite în această seară de la 20.30, la Antena 1.

Chefi la cuţite, din nou lider de audienţă. Competiția continuă cu noi provocări, Gina le va face o nouă surpriză

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 30 noiembrie 2020

Video