Cel mai iubit show culinar, "Chefi la cuţite", a fost lider absolut de audienţă pe toate categoriile de public. Aproape două milioane de români au urmărit emisiunea.
Telespectatorii Antena 1 au avut parte de o nouă ediţie plină de surprize. Lupta amuletelor i-a provocat pe chefi să gătească cu trei ingrediente complicate, greu de introdus într-un dish armonios şi echilibrat. Ştefan Popescu, juratul invitat special a considerat însă că cel care merită să câştige etapa este chef Cătălina Scărlătescu: "Nu știu ce se întâmplă cu el sezonul acesta", afirmă, uimit, chef Bontea.
Show-ul continuă şi săptămâna viitoare la Antena 1, cu alte două ediţii noi din sezonul şapte, în etapa jurizărilor pe nevăzute, luni şi marţi, de la ora 20.00.
Chefi la cuțite, lider de audiență pe toate targeturile
Marți, 1 octombrie, Chefi la cuțite a fost lider detașat de piață cu aproape 1,9 milioane de români, ce au privit emisiunea în minutul de maximă audiență de la 20.48. Telespectatorii Antena 1 au avut parte de o nouă ediție plină de surprize și de un clasament al amuletelor în care chef Cătălin Scărlătescu și-a adăugat cel de-al treilea avantaj. Astfel, cel mai iubit show culinar s-a clasat ca lider absolut de audiență pe toate categoriile de public.
În intervalul orar 20.00-23.33, chefii au fost prima alegere a românilor, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,3 puncte de rating și 22,4% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 6,5 puncte de rating și 20,1 % cota de piață. La orașe, emisiunea de la Antena 1 a condus cu 6,8 puncte de rating și 16,8 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 5,8 puncte de rating și 14,5 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7 puncte de rating și 16,9% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6,8 puncte de rating și 16,4 % cota de piață.