Antena Căutare

„Chefi la cuțite”, record absolut de audiență: ediția a obținut cea mai mare audiență din rândul producțiilor din prime-time pe acest an

Ediția „Chefi la cuțite” de marți, 1 noiembrie, a adus show-ului un record absolut de audiență: ediția a obținut cele mai bune cifre pe toate targeturile și, în plus, are cea mai mare audiență din rândul producțiilor din prime-time, pe publicul comercial.

Ediția „Chefi la cuțite” de marți, 1 noiembrie, a adus show-ului un record absolut de audiență: ediția a obținut cele mai bune cifre pe toate targeturile și, în plus, are cea mai mare audiență din rândul producțiilor din prime-time, pe publicul comercial.

Nu mai puțin de 16,2 puncte de rating și 37,2 % cota de piață obținea emisiunea în minutul de maximă audiență, atins pe publicul comercial la 21.43, mai mult decât dublu față de următorul clasat, Pro Tv, care avea 7,3 puncte de rating și 16,7 % cota de piață.

În intervalul orar 20.30-23.26, „Chefi la cuțite” nu a avut rival, emisiunea fiind lider de piață și înregistrând cele mai bune cifre din istoria show-ului. 13 puncte de rating și 32 de procente din cota de piață a obținut în medie ediția de marți seară, acesta fiind și un record de audiență în rândul producțiilor din prime-time pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de anul acesta. Pe același target, locul secund a fost ocupat de Pro Tv cu o medie de 8,5 puncte de rating și 21 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a condus topul audiențelor cu o medie de 9,3 puncte de rating și 20,5 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,8 puncte de rating și 15 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării, emisiunea a fost lider cu 8,2 puncte de rating și 18,7 % cota de piață, urmată de Kanal D cu 7,3 puncte de rating și 16,7 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al treilea cu 6,4 puncte de rating și 14,7 % cota de piață.

Marți, 1 noiembrie, Antena 1 a fost lider de piață și în prime-time (intervalul cuprins între orele 19.00-23.00), cu o medie pe publicul comercial de 10,9 puncte de rating și 27,9 % cota de piață, aceasta fiind cea mai bună zi din 2016. Pe același target, în prime-time, poziția scundă a revenit Pro Tv cu o medie de 9,3 puncte de rating și 23,7 % cota de piață. Și la nivelul întregii zile Antena 1 a fost lider cu o medie pe publicul comercial de 3,8 puncte de rating și 22,3 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 3,6 puncte de rating și 20,9 % cota de piață.

Articolul continuă după reclamă

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada 1 noiembrie 2016

Nu oricine ajunge chef! Florin Dumitrescu: "De la 14 ani până azi, la 29, mi-am depășit de foarte multe ori limitel... Sexy Gina Pistol a lăsat totul la vedere! Rochia decupată a aprins imediat imaginația fanilor!...
Înapoi la Homepage

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

NBA Christmas Vezi acum
Video recomandate
Hello Chef sezonul 8, 21 decembrie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul lui Fuego
Hello Chef sezonul 8, 21 decembrie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul lui Fuego Sambata, 21.12.2024, 14:53
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x