Tensiunea și întorsăturile de situație i-au ținut pe telespectatori cu ochii lipiți de televizor, iar show-ul de la Antena 1 a fost lider de piața pe toate segmentele de public.
Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 12.2 puncte de rating și o cotă de piață de 33.7%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 8.2 puncte de rating și 22.7% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 10.7 puncte de rating si 24.3 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, ProTV a obținut 7.5 puncte de rating și 17 procente cotă de piață.
În această seară, de la ora 20.30 începe marea finală Chefi la cuțite, la Antena 1
Show-ul de cooking de la Antena 1 a fost pe primul loc și în rândul întregului public din România cu o medie de 11.1 puncte de rating și o cotă de piață de 23.9%, în timp ce ProTV, clasat pe locul al doilea a obținut o medie de 8.2 puncte de rating și 17.7 procente cotă de piașă . În minutul de aur al emisiunii, 22.36, peste 2.5 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau competiţia Chefi la cuțite.
În această seară, de la ora 20.30 începe marea finală a celui mai spectaculos sezon de până acum. Așa cum au spus-o și cei trei chefi în repetate rânduri a fost un sezon cu concurenți spectaculoși care au ridicat standardele pentru ceea ce înseamnă show de gătit și s-au prezentat cu farfurii demne de cele mai rafinate restaurante din lume. Surprizele se vor ține lanț și în această seară, echipele formate vor fi neașteptate, iar farfuriile aduse în fața juriului vor fi fără greșeală. 11 chefi de top din România vor decide cine merită premiul Chefi la cuțite după ce vor degusta un meniu complet pregătit de fiecare dintre cei trei concurenți, meniu ce va conține un starter, un main course și un desert.
Sursa:Kantar Media |
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National |
Perioada 15 decembrie 2020 |