29,3 procente din cota de piață și 10,5 puncte de rating a obținut în medie, pe publicul comercial, emisiunea de la Antena 1, ce a fost urmată, pe locul secund, de Pro Tv, cu doar 8.7 puncte de rating și 24,2% cota de piață.
În intervalul orar în care a fost difuzată, 20.00-23.47, emisiunea Chefi la cuțite a fost alegerea celor mai mulți români, astfel că show-ul a fost lider de piață pe toate categoriile de public. La orașe, Antena 1 a condus cu o medie de 9,4 puncte de rating și 21,1 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,2 puncte de rating și 16,3 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării Chefi la cuțite a fost lider cu o medie de 9,4 puncte de rating și 21 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,6 puncte de rating și 17% cota de piață.
În minutul de maximă audiență de la 21.17, cel mai iubit show culinar era urmărit de 2.220.000 de telespectatori, la nivel național.
Penultimul battle pe echipe a avut un rezultat neașteptat, motiv pentru care bucătari din toate cele trei echipe au intrat la duel. În vreme ce echipa albastră a intrat în formulă completă, chefii Bontea și Scărlătescu au fost nevoiți să trimită într-o nouă luptă doar jumătate din trupa pe care o coordonează. În urma unei probe cu o temă care i-a făcut pe concurenți să facă spectacol în farfurie, majoritatea au obținut un punctaj foarte mare, însă un singur dish nu s-a ridicat la nivelul celorlalte.
Amalia Bellantoni, din echipa lui chef Florin Dumitrescu, a părăsit astfel show-ul și a lăsat echipa albastră în doar trei bucătari, chiar la un pas de semifinală: ”Experiența Chefi la Cuțite a fost până în momentul de față cea mai intensă trăire după cele două nașteri! Emoții, suspans, lacrimi, tristețe, bucurie, pe scurt de la agonie la extaz! Mulțumesc celor care m-au susținut, dar și celor care se uitau la Chefi la Cutite doar pentru a vedea daca voi ieși din competiție ! Nu am vrut sa stârnesc nicio controversă, m-am bucurat de show asa cum s-au bucurat si colegii mei. Grazie a tutti!”.
Sursa:Kantar Media | |
Copyright:ARMADATA S.R.L. | |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National | |
Perioada 9 decembrie 2019 | |