Momentul de vârf a fost înregistrat foarte aproape de finalul ediției, când consumul de bandă internet a depășit 58 Gb livrați pe secundă. Finala Asia Express a fost urmarită de un număr de peste 67.000 de utilizatori, atât pe calculatoare, cât în special pe aplicaţiile AntenaPlay de pe diverse dispozitive: televizoare smart, telefoane si tablete.
Aceastã audienţã este în continuă creștere, iar cei care nu au putut urmări finala în timp real o pot urmari integral în sistem Video on Demand, fără reclame.
De la design user-friendly, la software și infrastructura de distribuție, AntenaPlay este dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, care a reinventat mereu platforma pentru abonaţii sãi şi a adus noi funcţii pentru o simplificare a experienţei de vizionare.
Pe lângã aplicaţiile Smart TV, Android şi iOS, AntenaPlay a fãcut pasul recent şi către dispozitivele Chromecast şi AirPlay.
AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, emisiuni preferate în ediții integrale și știri de ultimă oră.
Programele Antenei 1, preferatele românilor şi în a doua zi de Paşte. Antena 1, lider detaşat de piaţã la nivelul întreg...