Ultima ediție a reality show-ului „Temptation Island – Insula iubirii”, difuzată de Antena 1 în intervalul orar 20:30 – 00:08, a fost lider de audiență pe publicul comercial.
Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost prima opțiune a telespectatorilor și a obținut, în medie, 7,9 puncte de rating și 23% din cota de piață. ProTV, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 6,7 puncte de rating și 19,5 procente din cota de piață. În minutul de aur al reality show-ului, 23:36, Antena 1 avea 12,5 puncte de rating și 37,6% cotă de piață.
Testul pentru cele cinci cupluri care au fost protagoniste în acest reality show a luat sfârșit, iar telespectatorii au aflat cât ține la dragoste fiecare dintre parteneri.
Provocarea urmează să fie din nou lansată, așa că cei care vor să vadă cât este de solidă relația lor de iubire, dar și cei care vor să-i ispitească se pot înscrie la preselecțiile pentru următorul sezon accesând http://casting.a1.ro/insula-iubirii/.