Cu siguranță fiecare persoană își dorește să exceleze în domeniul de activitate și să aibă un echilibru între munca și timpul liber. Iată cum reușesc oamenii de succes să împace utilul cu plăcutul:
Pentru început este foarte important să te deconectezi de muncă în timpul tău liber. Deloghează-te de pe emailul de serviciu în timp ce stai cu familia sau prietenii, nu trebuie să fii cu mintea în altă parte atunci când petreci timp prețios alături de cei dragi.
În timp ce ești la serviciu asigură-te că îți faci un program în care 80% din timpul tău este dedicat sarcinilor importante și dificile, iar restul de 20% task-urilor de zi cu zi, mult mai ușor de dus la îndeplinire.
Păstrează în minte țelul pe care vrei să îl atingi și nu te îndepărta de acesta. Muncește pentru atingerea lui în fiecare zi.
Este foarte important să ai un corp sănătos de aceea trebuie să îți lucrezi corpul prin exerciții fizice zilnice. Citește o carte sau un ziar pentru a avea o minte la fel de sănătoasă.
Rezervă o zi la finalul săptămânii în care să reflectezi asupra ta și a muncii tale. În acest fel îți vei da seama ce ai reușit să faci bine și cu ce ai greșit, ce poți schimba pentru a evolua.
Lajumate.ro îți stă la dispoziție cu peste 1 milion de anunțuri cu articole pentru tine și cei dragi, caută ce ți se potrivește.
Sfaturi de sezon pentru șoferi... Rochii în pas cu moda. Redustore te ține la curent cu cele mai ofertante promoții...