Google este cel care a luat decizia acestei schimbari, care este vazuta ca fiind una semnificativa deoarece poate creste cu mult timpul petrecut de oameni pe site, pentru a urmari clipuri online.
"Incercam din rasputeri sa punem in practica ceea ce este mai bun din televiziune cu acelasi lucru din online, astfel incat beneficiezi de programe obisnuite si te intorci des. Noua pagina home se asigura ca iti alegi canalele care iti plac si interactionezi cu ele intr-un mod mai complex decat o faci cu televizorul", a declarat Shishir Mehrotr, directorul de produs, la sediul din San Francisco al companiei.
In prezent, oamenii petrec aproximativ 20 de minute pe zi pentru a urmari clipuri video online, fata de cinci ore in fata televizorului.
Cei de la YouTube spera ca prin transformarea serviciului intr-unul asemanator cu televiziunea, vor reusi sa schimbe obiceiurile oamenilor si sa obtina un profit mai mare.
Mehrotra este de parere ca in viitorul apropiat deosebirea dintre canalele de televiziune si continutul YouTube va fi una complet irelevanta. "Termenul de clipuri online este pe cale de disparitie". YouTube este al treilea cel mai popular site din lume, si a fost cumparat de Google cu 1,76 miliarde dolari, in urma cu cinci ani.
Sursa: Antena 3