Live acumAcces Direct
Prime Time 20:30Chefi la Cutite

Ce albastru, ce azur! Uită de operaţii costisitoare şi proceduri dureroase! Şi-a schimbat culoarea ochilor în mod natural

Credeai că este imposibil să îți schimbi culoarea ochilor pe cale naturală? Multe persoane care au consumat anumite alimente au realizat contrariul: da, se poate!

Credeai că este imposibil să îți schimbi culoarea ochilor pe cale naturală? Multe persoane care au consumat anumite alimente au realizat contrariul: da, se poate!

O dovadă incontestabilă în acest sens îl reprezintă exemplul unei tinere care a adoptat un regim raw-vegan şi care, după şase ani, a reuşit să aibă ochii albaştri. "Ochii nu sunt doar o fereastra sufletului tău, ei sunt, de asemenea, o fereastră a ceea ce se întâmplă în interior. Culoarea, claritatea și claritatea ochilor noștri este o reflectare directă a modului în care ne simţim în interior", crede tânăra.

Sub supravegherea unui medic renumit, Dr. Morse, un specialist in detoxifiere, tânăra a mâncat în acest interval fructe, legume şi seminţe uscate.

Culoarea irisului se poate schimba gradual de la căprui la verde deschis timp de două luni. Cum? Trebuie să îți schimbi regimul alimentar într-unul vegan.

Iată ce ar trebui să consumi!

SPANAC

Îți întinerește ochii, iar datorită fierului devin mai strălucitori. Este o adevărată comoară pentru organism pentru că previne cancerul, anemia și astmul. O dietă bogată în spanac are efecte mirculoase asupra pielii și părului!

CEAPĂ

Deși pare un aliment banal, ceapa provoacă o schimbare graduală a culorii ochilor. De asmenea, ameliorează starea depresivă și insomnia.


GHIMBIR

Este cunoscut ca un remediu pentru colon, dar îți luminează și ochii! De asemenea, reduce simptomele astmului și vindecă ficatul afectat de folosirea îndelungată a alimentelor.

FRUCTE ÎN COAJĂ LEGUMINOASĂ

În această categorie intră nucile, migdalele şi alunele. Dacă doriţi o schimbare a culorii ochilor, trebuie să le includeţi în dietă şi veţi observă o deschidere a culorii irisului. Evitaţi-le pe cele prăjite, pentru că nutrienţii pe care le conţin au fost distruşi de expunerea la temperaturi ridicate.

MIERE

O cantitate mai mare de miere în dietă ta zilnică îţi poate îmbunătăţi culoarea ochilor. Mierea trebuie să fie, însă, organică. Acest produs va da ochilor tăi o nuanţă mai deschisă. Este, totodată, o sursă bogată de zaharuri esenţiale, perfectă pentru sănătate.

ULEI DE MĂSLINE

Uleiul de măsline conţine acid linoleic şi acid oleic, acestea oferind o nuanţă frumoasă şi deschisă culorii irisului. Acest ulei este bun şi pentru reducerea colesterolului din sânge şi diminuează efectele stresului.

Sursă: livelovefruit.com

Recomandari